Numer postu:#7 przez bambrys » Pt 18:35, 04 mar 2011
witam , wiesz co zdjęć nie mam za bardzo jak ci przesłać ale wytłumaczę Ci myślę że w miarę dokładnie a więc otwieramy maskę i ukazuję się nam czarna obudowa filtra powietrza z zatrzaskami z przodu a wiec odpinamy zatrzasku dwa po bokach i jeden na sprężynie z przodu troszkę niżej wyciągamy filtr powietrza a to co otpieliśmy przekręcamy w prawo z całą rurą. Bierzemy klucz 10 nasadowy lub płaski jak kto ma i odkręcamy resztę obudowy która się trzyma na dwóch śrubkach. Po ściągnięciu obudowy ukazuje się nam przepustnica , najlepiej ją odkręcić jest na 3 śrubach torx rozmiaru nie pamiętam , odkręcamy ją ściągamy wtyczki z czujników i odpinamy linkę od gazu. Myjemy całą przepustnice preparatem do czyszczenia gaźników i przepustnic lub benzyną ekstrakcyjną. Sam silnik krokowy znajduje się w tej małej dziurce co jest taka wąska obok tej dużej , czyścic pędzelkiem dokładnie wymyć i najważniejsze właśnie tą małą wąską dziurkę . Cały silnik jest wciśnięty obok a końcówka krokowca właśnie przytyka mały kanałek regulując dopływ powietrza i tym samym regulując obroty . Uważaj na uszczelkę pod przepustnicą nie zgub jej . Jak ci się nie chce odkręcać przepustnicy to tylko odkręć obudowę filtra powietrza i wspomnianym wcześniej preparatem psiknij w te dziury może pomóc na jakiś czas . Oczywiście później składamy wszystko w odwrotnej kolejności pozdrawiam i życzę powodzenia