Śruby zabezpieczające kierownicę - GWINT

Coś stuka, coś puka - zajrzyj tutaj

Moderatorzy: Majkel_B, Pols

Śruby zabezpieczające kierownicę - GWINT

Numer postu:#1  Postprzez XWRJJX » Pt 12:49, 18 lip 2014

Witam. Poszukuję informacji na temat skoku gwintu w mocowaniu kierownicy do układu. Wiem, że są tam dwie cieniutkie śruby o rozmiarze 24, jednak chciałbym je zastąpić czymś innym (bardziej solidnym). Na dodatek zabezpieczenie oryginalnych śrub jest jednorazowe i to tównież mnie denerwuje, gdyż jeszcze nie jeden raz będę tam zaglądał, a zamawianie zabezpieczenia nie jest już tak zabawne jak za pierwszym razem...
Fiat 126p (1985)-> Opel Corsa B (1993)-> Audi A3 (1997) -> VW Touran (2004) -> VW Golf V Plus (2006) -> Fiat Panda Dynamic 169 (2010) :)
XWRJJX
Aktywny
Avatar użytkownika
 
Posty: 84
Dołączył(a): Śr 18:28, 18 cze 2014
Lokalizacja: Wrocław
Wiek: 39
Panda: Dynamic 1.3 16V MultiJet 70KM 2010 - typ: 169
Imię: Wojciech

Powrót do Mechanika - problemy techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości

cron