Voyager ja bym sobie odpuścił, nie uznaje wymiany UPG profilaktycznie - to jest jakaś paranoja. Równie dobrze na tej co masz możesz przelecieć 400 000 km i nie wymieniać. Nie ma reguły to nie silnik Rovera z serii K.
Weź pod uwagę, że blok możesz planować tylko określoną przez producenta ilość razy i pomyśl o tym, że możesz mieć z tym problem np; mojemu koledze minimalnie krzywo zebrali i głowica wróciła do ponownego planowania w sumie zebrali tyle co na 3 planowaniach producent przewiduje tylko 4 !!!
Dodam, że choć Mercedes w wielu swoich silnikach przewiduje możliwość dwukrotnego planowania głowicy to daje gwarancje swojego serwisu tylko na pierwszy szlif drugi robisz na swoją odpowiedzialność.
Weź to pod uwagę i zasadę, że jak coś działa to się tego nie rusza. Na UPG nie ma reguły możesz przejechać 300 tysięcy i nic, a możesz wydmuchać ją po 20 tysiącach - kwestia szczęścia i zbiegu okoliczności. Jeśli chodzi o pewne sytuację eksploatacyjną.
Ja odradzam
