Jarecki8810 napisał(a):Filtr paliwa mógł zaleźć mazutem.
Szopek napisał(a):Jarecki8810 napisał(a):Filtr paliwa mógł zaleźć mazutem.
Mało prawdopodobne aby to było przyczyną, mój był prawie całkowicie zapchany a auto chodziło. Zastanawiałbym się nad tą wilgocią, albo może immo w kluczyku Ci wariuje, próbowałeś na zapasowaym?
t-przemek napisał(a):Moim zdaniem najbardziej prawdopodobna była twoja teza z zapchanym katalizatorem. Diesel potrzebuje wyższych obrotów, żeby żyć i raczej lubi dłuższe trasy niż miasto a jak sam piszesz najczęściej robisz po 5km, "wyprostuj" mu rurę od czasu do czasu (nie mówię żeby go orać czy coś takiego, myślę że wiesz o czym mówię). A jak podpinasz kompa to coś wywala?
Deacon napisał(a):FES pokazuje tylko blad przeplywki, ktora tez jest do wymiany. czyli jak OsiemKilo pisze, przyczyna jest wilgoc. dziwne bo przeciez misiek nie pierwszy raz spal na deszczu i nigdy potem nie marudzial a tu wczoraj taki foch
czyli nie ma sie czym przejmowac dzieki wszystkim za pomoc
JaceK napisał(a):W późniejszym procesie produkcji silnika pamiętam że zaczęto montować EGR z cewką ( to czarne z wtyczką ) uszczelnione silikonem, bo jak mi się obiło o uszy to woda się dostawała czy wilgoć, do końca juz nie pamiętam...
Montaż był chyba do Idei i do pandy też
Powrót do Mechanika - problemy techniczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości