Strona 1 z 1

PROBLEM Z OBROTAMI RANO POMOCY

PostNapisane: N 16:45, 05 lut 2012
przez wyszy
WITAM MAM PROBLEM Z PANDA 1.1 + GAZ PO ODPALENIU RANO WCHODZI NA BARDZO DUŻE OBROTY OK 4 -5 TYS TYLKO JAK JEST ZIMNNY JAK SIE ZAGRZEJE TO ZNÓW MA OKOLÓ 1200 I NIE CHCE ZEJŚĆ NIŻEJ

WYMIENIŁEM PRZEPUSTNICE Z KROKOWYM , LAMBDE 1SZT , WYCZYSCIŁEM MAP SENSOR , SWIECE , USZCZELNIŁEM FILTR DOLO
CO MOZE BYC JESZCZE PO PODŁĄCZENIU POD KOMPA 0 BŁĘDÓ

Re: PROBLEM Z OBROTAMI RANO POMOCY

PostNapisane: N 16:54, 05 lut 2012
przez marco80
Może dochodzi "lewe' powietrze czyli uszczelka pod ko.,l dolotowy albo ta pod przepustnicę ,szczególnie że to ruszałeś

Re: PROBLEM Z OBROTAMI RANO POMOCY

PostNapisane: N 17:10, 05 lut 2012
przez wyszy
WSZYSTKI NOWE USZCZELKI PRAWDZAŁEM TO JUŻ NAJGORZEJ JAK JEST ZIMNY

Re: PROBLEM Z OBROTAMI RANO POMOCY

PostNapisane: N 17:25, 05 lut 2012
przez marco80
To pierwsze co mi przyszło do głowy, mało prawdopodobne żeby druga przepustnica z krokowym była uszkodzona

Re: PROBLEM Z OBROTAMI RANO POMOCY

PostNapisane: N 17:29, 05 lut 2012
przez wyszy
TO JEST JUZ 3 JAKA ZAŁOZYŁEM

Re: PROBLEM Z OBROTAMI RANO POMOCY

PostNapisane: N 17:36, 05 lut 2012
przez marco80
ja bym jeszcze poszukał coś z tym powietrzem servo jest tam też podłączone albo jakieś inne podciśnienia podmień jeszcze map sensor a na końcu może i kompa

Re: PROBLEM Z OBROTAMI RANO POMOCY

PostNapisane: N 17:48, 05 lut 2012
przez Zwierzak
Po 1. Przywitaj się w odpowiednim dziele
Po 2. Wyłącz caps lock
Po 3. Sprawdź szczelność kolektora dolotowego czy nie jest pęknięty + wszystkie przewody podciśnieniowe wchodzące do niego -> pary paliwa, serwo
Po 4. Skasuj adaptacje w sterowniku silnika

Re: PROBLEM Z OBROTAMI RANO POMOCY

PostNapisane: Pn 10:01, 20 lut 2012
przez pawel.plock
Nie będe zakładał nowego tematu tylko podepne się tutaj... Ile macie obrotów na "zimno" na luzie bez żadnego obciążenia??
po założeniu obtotomierza dostrzegam "prawdopodobne" przyczyny wzrostu spalania.. otóż:

1. obroty nawet po rozgrzaniu na luzie są na poziomie ok. 1100
2. jadąc i wciskając sprzęgło obroty nie spadają własnie do 1000-1100 od razu tylko pewien moment trzymają się na takiej pozycji jakie były przed wdepnięciem sprzęgła a potem spadją do 2000... spadaja niżej jak wcisne na hamulec i zwolnie;/
3. nieraz jak zachamuje , zatrzymam sie na luzie bądź sprzęgle obroty 2-3 razy spadna do 500, wrócą do 1000-1100.. w tym czasie widzę takie przygasanie świateł jakby lekkie...

Re: PROBLEM Z OBROTAMI RANO POMOCY

PostNapisane: Pn 10:52, 20 lut 2012
przez Worczynski
Zależnie od temperatury na dworze na zimnym rozruchu nigdy nie miałem więcej jak 1400, a na rozgrzanym silniku trzyma równiutko 800 :)

Re: PROBLEM Z OBROTAMI RANO POMOCY

PostNapisane: Pn 22:36, 20 lut 2012
przez Vito
Jak były mrozy to po odpaleniu trzymał mi 1800 a po jakiś 200-300metrach schodziły do 1100

Re: PROBLEM Z OBROTAMI RANO POMOCY

PostNapisane: Wt 14:49, 21 lut 2012
przez dziadek
w mrozy ok 1400 stopniowo spadają do 800 i tak zostaje.