Falujące obroty ... po raz enty
Napisane: So 0:56, 05 lis 2011
Wiem wiem że temat poruszany wielokrotnie i tak dalej i tak dalej
ale posłuchajcie
u mnie - bieg jałowy - TYLKO CIEPŁY - tylko BENZYNA - falujące obroty - regularny cykl - po dodaniu gazu wszystko gra - można jeździć
występuje charakterystyczny spadek obrotów podczas puszczania gazu a co za tym idzie schodzenia z obrotów prowadzący czasem do gaśnięcia silnika
NA GAZIE - WSZYSTKO GRA - silnik pracuje równo, nie szarpie - nie ma się do czego przyczepić.
1. silnik krokowy ? - jak to się ma do gazu. Mam instalację najprostszą na mikserze. Robiłem odczyty FES (2.6 full) - na gazie silnik krokowy pracuje stabilnie - wartość od 40-42. W momencie złej pracy na benzynie wartość ta waha się od 20 - 40. Po dodaniu gazu można spokojnie utrzymać stałą wartość - jednak on jest odpowiedzialny za pracę na wolnych obrotach.
2. Przepustnica jest brudna - nawet bardzo jednak jak już wcześniej wspomniałem na gazie wszystko działa dobrze i powiem szczerze że nie wiem czy ją czyścić w obawie o jakieś późniejsze dziwne zjawiska
Pytanie jednak głównie chodzi o krokowiec. Czy te odczyty z FES niosą w sobie jakąś informację ?
Jeszcze raz z mojej strony sorry za poruszanie takich nudnych tematów ale chciałbym z pomocą forum tę sprawę rozwiązać (piwa mogę wysłać w podzięce pocztą )
ale posłuchajcie
u mnie - bieg jałowy - TYLKO CIEPŁY - tylko BENZYNA - falujące obroty - regularny cykl - po dodaniu gazu wszystko gra - można jeździć
występuje charakterystyczny spadek obrotów podczas puszczania gazu a co za tym idzie schodzenia z obrotów prowadzący czasem do gaśnięcia silnika
NA GAZIE - WSZYSTKO GRA - silnik pracuje równo, nie szarpie - nie ma się do czego przyczepić.
1. silnik krokowy ? - jak to się ma do gazu. Mam instalację najprostszą na mikserze. Robiłem odczyty FES (2.6 full) - na gazie silnik krokowy pracuje stabilnie - wartość od 40-42. W momencie złej pracy na benzynie wartość ta waha się od 20 - 40. Po dodaniu gazu można spokojnie utrzymać stałą wartość - jednak on jest odpowiedzialny za pracę na wolnych obrotach.
2. Przepustnica jest brudna - nawet bardzo jednak jak już wcześniej wspomniałem na gazie wszystko działa dobrze i powiem szczerze że nie wiem czy ją czyścić w obawie o jakieś późniejsze dziwne zjawiska
Pytanie jednak głównie chodzi o krokowiec. Czy te odczyty z FES niosą w sobie jakąś informację ?
Jeszcze raz z mojej strony sorry za poruszanie takich nudnych tematów ale chciałbym z pomocą forum tę sprawę rozwiązać (piwa mogę wysłać w podzięce pocztą )