Zapytanie o zestaw sprzęgła do 1.3 Diesel.
Napisane: Pn 16:04, 05 lut 2024
Witajcie,
chciałem zapytać Was, na jakim zestawie sprzęgła najfajniej Wam się jeździ w 1.3 Diesel?
Nie powinniśmy tu porównywać do zestawów benzynowych, bo w benzynce nie ma tyle Nm.
Muszę rozłożyć sprawę na atomy.
Luk/Sachs/Valeo to wiodące firmy ale niestety w obecnych czasach, tzn tak od ok 2020r chłam jest wszędzie niestety. Kiedyś było inaczej, kiedyś w ciemno mogłem brać 1 z 3 w/w - dzisiaj już nie.
Dlatego pytanie do innych użytkowników by jakieś długo terminowe wnioski wyciągnąć.
Nie istotne ile zestaw będzie kosztować, czy tani czy drogi, cena tu jest nie istotna. Jakość jest istotna.
Będę montował sam, dlatego nie patrzę na cenę.
Jak na razie logika mi podpowiada by wziąć producenta i "pakowacza" o nazwie Rymec, gdyż mam nadzieję że "pakując" śledzi rynek i nie używa dla siebie tych serii które wypadają gorzej, bo jak wiadomo w takich kompletach można znaleźć np tarczę LUK a docisk Sachs, co z mojego punktu widzenia ma sens, zaś sam Rymec ponoć robi własne wysprzęgliki, mocne i masywne, ponoć. Nie mniej jednak najlepiej zapytać o to użytkowników na czym jak długo przejechali?
A może ktoś tu jeździ na Włoskim MecArm, Tureckim Mapa, lub Polskim Statim?
Jakiś użytkownik "hejtowanej" Kamoka się znajdzie?
Życie mi pokazało że firmy mają wzloty i upadki, także nie chodzi mi o to co było świetne 15 lat temu, tylko to co jest świetne dziś i było 5lat temu.
Bardzo proszę komentarze, tylko dieselki.
chciałem zapytać Was, na jakim zestawie sprzęgła najfajniej Wam się jeździ w 1.3 Diesel?
Nie powinniśmy tu porównywać do zestawów benzynowych, bo w benzynce nie ma tyle Nm.
Muszę rozłożyć sprawę na atomy.
Luk/Sachs/Valeo to wiodące firmy ale niestety w obecnych czasach, tzn tak od ok 2020r chłam jest wszędzie niestety. Kiedyś było inaczej, kiedyś w ciemno mogłem brać 1 z 3 w/w - dzisiaj już nie.
Dlatego pytanie do innych użytkowników by jakieś długo terminowe wnioski wyciągnąć.
Nie istotne ile zestaw będzie kosztować, czy tani czy drogi, cena tu jest nie istotna. Jakość jest istotna.
Będę montował sam, dlatego nie patrzę na cenę.
Jak na razie logika mi podpowiada by wziąć producenta i "pakowacza" o nazwie Rymec, gdyż mam nadzieję że "pakując" śledzi rynek i nie używa dla siebie tych serii które wypadają gorzej, bo jak wiadomo w takich kompletach można znaleźć np tarczę LUK a docisk Sachs, co z mojego punktu widzenia ma sens, zaś sam Rymec ponoć robi własne wysprzęgliki, mocne i masywne, ponoć. Nie mniej jednak najlepiej zapytać o to użytkowników na czym jak długo przejechali?
A może ktoś tu jeździ na Włoskim MecArm, Tureckim Mapa, lub Polskim Statim?
Jakiś użytkownik "hejtowanej" Kamoka się znajdzie?
Życie mi pokazało że firmy mają wzloty i upadki, także nie chodzi mi o to co było świetne 15 lat temu, tylko to co jest świetne dziś i było 5lat temu.
Bardzo proszę komentarze, tylko dieselki.