Numer postu:#2
przez adam1965 » Wt 10:06, 05 mar 2019
Falowanie obrotów nie musi być tylko od brudnej przpustnicy.
Ja po czyszczeniu w każdym aucie robię autoadaptację(przyuczanie do właściwych map)
Czyli po złożeniu przepustnicy odpalam silnik bez dotykania pedału gazu i czekam aż włączy się wentylator chłodnicy.
U ciebie po odpaleniu trzeba jeszcze wyłączyć LPG aby pracował tylko na Pb.
Może też być od nieszczelności na dolocie.
Może też być od czujnika położenia przepustnicy , zaworu par paliwa , czujnika MAP , czujnika temp. płynu , sondy , wydech itp.
Najlepiej podłącz do Fesa i sprawdzaj te parametry.
Inaczej to działanie na oślep
A jeżeli chcesz sprawdzić czy gazownik miał rację i nie masz rozwalonych map Pb to podepnij sobie Fesa wejdź w korekty paliwowe.
Najpierw silnik niech popracuje na samym Pb przez 1-2 minut potem przełącz go na LPG i zobacz czy korekty się zmieniają.
Jeżeli się zmienią to szukaj innego gazownika bo tamci cię okłamują.
U innego gazownika poproś o regulację całej mapy LPG
Czyli autokalibrację i ustawianie mapy na drodze