Strona 1 z 3

stukanie podczas skrętu w prawo - co to może być?

PostNapisane: Pn 21:01, 30 maja 2011
przez sebass__
Dzisiaj jak jechalem cos zaczęło mi pukac podczas skrętu w prawo :( co to moze byc ?? Gdzie szukać przyczyny ??

PostNapisane: Pn 21:08, 30 maja 2011
przez Huczas
1. temat zmieniam, na przyszłość "problem" nikt nie wie o co będzie chodziło w temacie... proszę o lepszy dobór tematu na przyszłość.

2. opisz coś więcej, skąd dochodzi owe pukanie? z okolic koła? czy z silnika?

kiedy ostatnio coś było wymieniane w zawieszeniu? może masz wahacze do wymiany?

PostNapisane: Pn 21:15, 30 maja 2011
przez sebass__
Ok sorki za zły dobór tematu. Stukanie pochodzi z okolic prawego koła. Wahacze i amorki były wymienione rok temu wiec myślę ze po roku nic wielkiego tam nie powinno sie dziac, zwlaszcza że przez rok zrobilem tylko ok 13tys.

PostNapisane: Pn 21:34, 30 maja 2011
przez rukh
stukanie ?
odkręć koło i sprawdź klocki i tarcze

a może nieśmiertelny świerszcz z wentylatora ?

PostNapisane: Pn 22:13, 30 maja 2011
przez sebass__
Swierszcz odpada to nie jest on. Pukanie pochodzi z prawego koła przy mocnym skręcie w prawo. Klocki i tarcze byly wymieniane w listopadzie.

PostNapisane: Pn 22:48, 30 maja 2011
przez bartus2737
a może przegub ..... :roll: jeśli nie zawieszenie ani świerszcz :)

PostNapisane: Wt 7:18, 31 maja 2011
przez dafi80
ja też bym stawał na przegub półosi

PostNapisane: Wt 9:21, 31 maja 2011
przez sebass__
Jak sie dzisiaj uda to zdejmę kolo i zobaczę co tam może sie dziac. A wymieniał juz ktoś przegub?? Wymiana u mechanika czy raczej samemu można sobie z tym poradzic ??

PostNapisane: Wt 9:40, 31 maja 2011
przez 12pawel
Ja obstawiam wahacz, a dokładnie sworzeń.

PostNapisane: Pn 14:21, 13 cze 2011
przez -marshall-
Witam
mam pytanie odnosnie wymiany wahacza
mam luzny przy lewym kole
Bylem u mechanika to mowił zeby kupic tylko sam sworzen ktory ma luzy
potem gdzies czytalem ze warto tez odrazu wymienic tuleje wahacza....

a wiec to prawda czy nie ?
czy wystarczy sam sworzen ?

Jestem laikiem w tym temacie wiec licze na pomoc :)

PostNapisane: Pn 15:06, 13 cze 2011
przez Zwierzak
Jeśli mechanik Ci mówi, że w Pandzie masz kupić sam sworzeń to:

1. Zmień mechanika
2. Wymień wahacz - kupuj tylko MM, Delphi lub oryginał

PostNapisane: Pn 15:14, 13 cze 2011
przez zecer1971
-marshall- napisał(a):Witam
mam pytanie odnosnie wymiany wahacza
mam luzny przy lewym kole
Bylem u mechanika to mowił zeby kupic tylko sam sworzen ktory ma luzy
potem gdzies czytalem ze warto tez odrazu wymienic tuleje wahacza....

a wiec to prawda czy nie ?
czy wystarczy sam sworzen ?

Jestem laikiem w tym temacie wiec licze na pomoc :)


W pandzie sworzeń wahacza jest niewymienialny, a co do tulei to można wymienić ale jest to nieopłacalne. Każdy tutaj z kolegów tak tobie odpowie. Musisz kupić nowy wahacz :)

PostNapisane: Pn 15:23, 13 cze 2011
przez JDK
Racja można wymienić ale nie opłaca się :) lepiej cały wahacz ;)

PostNapisane: Pn 15:36, 13 cze 2011
przez -marshall-
czyli odrazu kompletny wahacz brac trzeba
a wiec tak bedzie
mechanik dobry poprostu chciał zebym miał taniej :P
a niewiecie ile to moze kosztowac ?
no i czy potem zbierznosc koł trzeba ustawiac ??

PostNapisane: Pn 15:39, 13 cze 2011
przez sabath21
Ja za wymianę wahacza płaciłem 30 zł za sztukę. Nie musisz robić zbieżności - wiem bo sam po wymianie pojechałem sprawdzić i nie było takiej potrzeby.