Strona 1 z 1
Uszczelka pokrywy zaworów
Napisane:
Pt 14:19, 29 kwi 2011
przez Wolfi
Jak w temacie, wymieniał już ktoś na co uważać czy sie nie bać i odkrecic sruby zdjac pokrywe, przeczyscic ewentualnie łaczenia pokrywy z blokiem dac nowa uszczelke dokrecic i jeździć, za jakis czas jeszcze dokrecic i tyle???
Napisane:
Pt 16:06, 29 kwi 2011
przez tytusolk
ja już drugi raz wymieniałem, odkreć przeczyść, ewentualnie troche silikonu w miejscu wałka i skręcić i to tyle
Napisane:
Pt 16:10, 29 kwi 2011
przez JDK
Napisane:
Pt 16:46, 29 kwi 2011
przez moszczu
ja przymierzam się właśnie do wymiany, kupiłem uszczelkę zapłaciłem 30zł z groszami...
lekko się poci z pod pokrywy i gdy silnik się nagrzewa to czuć w kabinie
Napisane:
Pt 16:54, 29 kwi 2011
przez JDK
mi w sc leciało tak że było czuć w aucie
wymieniłem uszczelkę i po 10 tysiącach znowu zaczęło lecieć
w pandzie też mnie czeka ten zabieg ale to przy okazji regulacji zaworów...
Taki urok tych silników że leci z pod tej uszczelki
Napisane:
Pt 17:01, 29 kwi 2011
przez moszczu
JDK napisał(a):mi w sc leciało tak że było czuć w aucie
wymieniłem uszczelkę i po 10 tysiącach znowu zaczęło lecieć :p
bo pewnie kupiłeś nie oryginalną i dlatego problem się powturzył...
Napisane:
Pt 17:13, 29 kwi 2011
przez JDK
była ori
tylko to nie znaczy że materiał jest dobry
jak wiadomo części fiata są tanie i dlatego nie ma co się spodziewać cudów co do jakości
Napisane:
Pt 17:15, 29 kwi 2011
przez Zwierzak
Od siebie mogę powiedzieć tyle, że z różnych testowanych uszczelek pod stary typ pokrywki najlepiej sprawują się Elringa. Zawsze nakładam trochę sylikonu wysokotemperaturowego w miejscu gdzie zaczynają się mostki wałka.
Napisane:
Pt 17:46, 29 kwi 2011
przez bambrys
Michał ja wymieniałem w zeszłym tygodniu , za uszczelkę dałem 25 zł nie oryginalna ale podobno dobra , odkręcasz 4 śruby z góry , 1 z boku tam gdzie obudowała rozrządu i odpinasz czujnik położenia wałka , ściągasz zakładasz i dokręca się do końca , jak sprawdzałem po tygodniu to niby ok pozdr
Napisane:
So 7:28, 30 kwi 2011
przez wojtassslg
co wy gadacie 1.1 to jest silnik nie do za....... jak sie serwisuje tak jak producent przykazał to bedzie jezdzić az miło. Dekiel rozebrałem, uszczelke starą wrzuciłem i nic nie leje, kwestia czy materiał juz ma pory duże czy nie. Oczywiscie, przy każdorazowym rozkręceniu tak jak producent zalecam wymiane, ale pisze to z tego powodu, że to kwestia spasowania odpowiedniego. Czekam na ten cholerny klucz do regulacji zaworów już 4 tydzień a zamówiłem w IC Tychy. Walę ich i kupuje prosto od dystrybutora z opola.
Napisane:
So 11:28, 30 kwi 2011
przez bambrys
O widzę że się sam bierzesz za regulacje a tak spytam ile dałeś za klucz do regulacji zaworów a jak będziesz regulował to zrób manuala pozdr
Napisane:
So 12:13, 30 kwi 2011
przez wojtassslg
78 z przesyłką klucz beta (ale czekam dalej az go dostane), jak nie zapomne w ferworze walki i wkur...... z lataniem za podkładkami to zrobie
Napisane:
So 12:57, 30 kwi 2011
przez Wolfi
Uszczelka wymieniona, straszny banał, mam nadzieje ze puszczac nie bedzie, chwila testów była i narazie nic nie cieknie
Napisane:
So 14:54, 30 kwi 2011
przez JDK
oby nie ciekło jak najdłużej