Strona 1 z 1
Urwane mocowanie czujnika położenia wału.
Napisane:
Pn 20:58, 14 mar 2016
przez bryce
Miałem przygodę z krawężnikiem na środku pasa ruchu... urwało mi koło, pas przedni. Największym problemem jest urwane mocowanie czujnika położenia wału. Mógłby ktoś mi pomóc w prawidłowym ustawieniu? Czy jest jakiś sposób po znacznikach gdzie czujnik powinien być?
Re: Urwane mocowanie czujnika położenia wału.
Napisane:
Wt 22:03, 15 mar 2016
przez kokoko1x
Nie chcę się wymądrzać, bo dopiero co się zarejestrowałem, w dodatku nie mam Pandy, ale ...
Myślę, że samo umiejscowienie mocowania do czujnika nie ma znaczenia. Grunt, żeby był w odpowiedniej odległości od kola (wypustów) i prostopadle.
Osobiście zacząłbym od kątownika przymocowanego do śruby od osłony rozrządu (widocznej na foto, na gorze) i ewentualnie korekcje jego położenia.
Powodzenia
Re: Urwane mocowanie czujnika położenia wału.
Napisane:
Wt 22:20, 15 mar 2016
przez bryce
Koło w jednym punkcie jest puste, bez zębów więc położenie musi mieć znaczenie
(chyba?)
Re: Urwane mocowanie czujnika położenia wału.
Napisane:
Śr 1:21, 16 mar 2016
przez arnold
Ma znaczenie. Najgorsze że ucho masz w korpusie pompy oleju. Możesz drutować i przykleić to bo połowa ucha została lub zdobyć cała pompę oleju.
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Re: Urwane mocowanie czujnika położenia wału.
Napisane:
Śr 8:06, 16 mar 2016
przez bryce
Ustawić jako tako mogę, kawałek gwintu został, tylko jak mam to zrobić jest jakiś wzór?
Re: Urwane mocowanie czujnika położenia wału.
Napisane:
Śr 22:17, 16 mar 2016
przez daromat
Pierwszy i czwarty tłok powinien być w GMP (górnym martwym punkcie) .
Ustaw znaki rozrządu na 0 i czujnik powinien znajdować się nad pierwszym zębem za brakującymi zębami na kole pasowym.
Szczelina pomiędzy czujnikiem a kołem zębatym powinna wynosić 1mm+-0,5mm.
Re: Urwane mocowanie czujnika położenia wału.
Napisane:
Śr 23:38, 16 mar 2016
przez bryce
Dzięki wielkie
Re: Urwane mocowanie czujnika położenia wału.
Napisane:
So 22:11, 19 mar 2016
przez bryce
Po ustawieniu znaczników na 0 puste pole na kole jest po drugiej stronie, coś robię źle? Silnik odpaliłem na chwilę ustawiając czujnik na "oko", ale to nie jest rozwiązanie na dłuższą metę, mógłby ktoś wrzucić zdjęcie z ustawionym kołem pasowym na 0 i pozycją czujnika?