bobofrut napisał(a):Z ta pokrywa tak już bywa. Mniej leci po założeniu uszczelki Viktor reinz. Lepiej wyregulować przed montażem LPG.
wiem, że te nasze pokrywy tak mają, dlatego przy kilku sugestiach, troszeczkę zeszlifowałem te dystanse
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
co do uszczelki, to kupiłem ją w ASO
co do regulacji zaworów, to pytałem gazownika i mówił, że nie widział jeszcze wypalonych gniazd w tych silnikach... że można wiele mówić złego o Fiatach, ale silniki całkiem dobrze się spisują... dodał też, że o ile ten samochód (Panda) nie ma przejechanych 300kkm, to nie ma znaczenia, czy luzy zaworowe regulować przed czy po założeniu gazu - prawdopodobnie nie trzeba będzie nic robić
jak się pytałem w ASO i w jednym warsztacie o koszt regulacji, to byli zdziwieni, że chcę to robić - pytali, czy jest gaz i jaki jest przebieg...
dodam też, że miałem UNO z silnikiem Fire i przelatane było na nim ponad 250kkm bez jakiejkolwiek ingerencji w silnik, w tym nie były regulowane luzy zaworowe... nie zdarzyło się też, aby się nie dało go uruchomić, nawet po kilkumiesięcznej zimowej przerwie, jak stał na polu
autko miało prawie 18 lat, jak musieliśmy je zezłomować, bo podwozie przegniło i nie dało się nic poradzić, przynajmniej naprawa byłaby mocno nieopłacalna...