Problem z odpalaniem rano

Coś stuka, coś puka - zajrzyj tutaj

Moderatorzy: Majkel_B, Pols

Re: Problem z odpalaniem rano

Numer postu:#46  Postprzez rosomak » Pt 23:51, 14 sie 2015

Pochłaniacz par paliwa jest w prawym tylnym nadkolu (dla niezorientowanych). Jest to czarne pudełko z niebieskimi przewodami. Przeciąłem górny przewód wychodzący z pochłaniacza i przedłużyłem go robiąc pętlę (kółko) aby opary mogły się wydostawać. Odcięty przewód idący w stronę silnika trzeba zaślepić na amen, aby do silnika nie dostawało się "lewe" powietrze. Ot i cała filozofia :P Mnie pomogło. Nie biorę odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia powstałe po ingerencji w pochłaniacz. Robicie to na własne ryzyko!
rosomak
Bywalec
 
Posty: 194
Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Panda: Bravo2 1.4 + LPG
Imię: Darek

Re: Problem z odpalaniem rano

Numer postu:#47  Postprzez gregory1979 » So 10:57, 15 sie 2015

rosomak napisał(a): Przeciąłem górny przewód wychodzący z pochłaniacza i przedłużyłem go robiąc pętlę (kółko) aby opary mogły się wydostawać.

a jakoś trzeba zabezpieczyć co by jakiś syf się nie dostawał?
odcięty przewód idący w stronę silnika trzeba zaślepić na amen, aby do silnika nie dostawało się "lewe" powietrze.

czym najlepiej zaślepić odcięty przewód?
gregory1979
Klubowicz
Avatar użytkownika
 
Posty: 1075
Dołączył(a): Śr 20:54, 04 sty 2012
Lokalizacja: Środa Wlkp. PSR
Wiek: 44
Panda: Fiat Tipo 1.4 LPG BRC była 0.9 TwinAir Turbo 2012 r. LPG BRC oraz 1.1 Actual 2003 r. LPG BRC
Imię: Grzegorz

Re: Problem z odpalaniem rano

Numer postu:#48  Postprzez gregory1979 » N 9:46, 16 sie 2015

bombel napisał(a):Myślałem jeszcze aby zalać do pełna i dodać STP do czyszczenia wtrysków ale się zastanawiam czy jest sens :?:

W piątek po południu zatankowałem do połowy i dolałem środka do czyszczenia wtryskiwaczy. Wczoraj rano odpaliłem bez jakichkolwiek problemów :D .
gregory1979
Klubowicz
Avatar użytkownika
 
Posty: 1075
Dołączył(a): Śr 20:54, 04 sty 2012
Lokalizacja: Środa Wlkp. PSR
Wiek: 44
Panda: Fiat Tipo 1.4 LPG BRC była 0.9 TwinAir Turbo 2012 r. LPG BRC oraz 1.1 Actual 2003 r. LPG BRC
Imię: Grzegorz

Re: Problem z odpalaniem rano

Numer postu:#49  Postprzez arnold » N 11:28, 16 sie 2015

Mi zaślepianie średnio pomogło. Po wymianie pochłaniacza było lepiej. Ale stp przyniosło natychmiastowy i długotrwały efekt.

Wysłane z mojego E2303
arnold
Wymiatacz
 
Posty: 1380
Dołączył(a): So 17:22, 16 sie 2014
Lokalizacja: Gliwice
Wiek: 35
Panda: Była, a jest Dacia Duster 2020
Imię: Arnold

Re: Problem z odpalaniem rano

Numer postu:#50  Postprzez bombel » Pn 13:32, 17 sie 2015

Dzisiaj zalałem stp, wyjeżdzę bak i zobaczymy czy pomoże, chciałbym aby tak było jeśli nie, to pozostanie odpięcie pochłaniacza ...
Wlaliście całe 200ml na bak/pół baku czy tak jak pisze producent mniej więcej :?: niby 200ml na 50-60l paliwa czyli do pandy takie opakowanie powinno być na dwa razy :?:
bombel
Maniak
Avatar użytkownika
 
Posty: 1594
Dołączył(a): Cz 16:50, 08 gru 2011
Lokalizacja: KCH
Wiek: 39
Panda: 1.1 + NOS ;)
Imię: Sebastian

Re: Problem z odpalaniem rano

Numer postu:#51  Postprzez gregory1979 » Pn 16:12, 17 sie 2015

Ja wlałem 80 ml na 15l benzyny.
gregory1979
Klubowicz
Avatar użytkownika
 
Posty: 1075
Dołączył(a): Śr 20:54, 04 sty 2012
Lokalizacja: Środa Wlkp. PSR
Wiek: 44
Panda: Fiat Tipo 1.4 LPG BRC była 0.9 TwinAir Turbo 2012 r. LPG BRC oraz 1.1 Actual 2003 r. LPG BRC
Imię: Grzegorz

Re: Problem z odpalaniem rano

Numer postu:#52  Postprzez basho » Pn 22:30, 17 sie 2015

Ja ten pochłaniacz przepłukałem silnie czyszczącym środkiem Nerta truckcleaner , zdam relację jak wyjeżdżę paliwo i jak odpalał będzie na rezerwie czy pomogło.
basho
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): Cz 21:27, 05 mar 2015
Lokalizacja: Bielsko-B
Panda: activ
Imię: Bartek

Re: Problem z odpalaniem rano

Numer postu:#53  Postprzez Polo » Pt 11:06, 21 sie 2015

Witajcie, moja Panda po nocy czasem zapali za drugim razem a czasem od razu.
Dokładniej to zapali, ale nie utrzyma obrotów i zgaśnie, za drugim wskoczy na wyższe i po sekundzie się unormuje i jest ok, lekko zadymi. Panda robi krótkie dystanse, ma LPG, ale i tak zapala na benzynie.
Może to być rozrusznik? czy tak jakby to zapaleni minimalnie jeszcze kręci, no nie wiem może te auto tak ma. Z drugiej strony jak już zapaliła to rozrusznik nic z tym wspólnego nie może mieć ?

Proszę Was o odpowiedzi, bo jeśli teraz tak jest to boję się co będzie przy niższych temperaturach.
Ostatnio edytowano So 20:33, 22 sie 2015 przez Romix13, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawiono literóówki i polskie znaki. Naruszenie Pkt.11 Reg.Forum ! Proszę zwracać uwagę na pisownię !!!
Polo
Aktywny
 
Posty: 68
Dołączył(a): Pn 14:56, 17 sie 2015
Lokalizacja: Bytom
Panda: 1.1
Imię: Bartek

Re: Problem z odpalaniem rano

Numer postu:#54  Postprzez arnold » Pt 11:12, 21 sie 2015

Użyj opcji szukaj. Jest kilka rozbudowanych tematów o tej przypadłości.

Wysłane z mojego E2303
arnold
Wymiatacz
 
Posty: 1380
Dołączył(a): So 17:22, 16 sie 2014
Lokalizacja: Gliwice
Wiek: 35
Panda: Była, a jest Dacia Duster 2020
Imię: Arnold

Re: Problem z odpalaniem rano

Numer postu:#55  Postprzez Polo » Pt 11:15, 21 sie 2015

Szukałem właśnie, ale ciężko żeby te objawy się zgadzały, zawsze jest coś innego.
Polo
Aktywny
 
Posty: 68
Dołączył(a): Pn 14:56, 17 sie 2015
Lokalizacja: Bytom
Panda: 1.1
Imię: Bartek

Re: Problem z odpalaniem rano

Numer postu:#56  Postprzez bombel » Pt 12:29, 21 sie 2015

U mnie problem pojawia się ewidentnie po skończeniu pracy silnika na gazie, jeśli jeżdżę na benzynie problemu nie ma. Zalałem stp, ilość paliwa w baku nie ma tutaj z tego co zaobserwowałem znaczenia, zastanawiam się jeszcze nad filtrem pochłaniacza oparów - jeśli to nie to to już sam nie wiem :/
bombel
Maniak
Avatar użytkownika
 
Posty: 1594
Dołączył(a): Cz 16:50, 08 gru 2011
Lokalizacja: KCH
Wiek: 39
Panda: 1.1 + NOS ;)
Imię: Sebastian

Re: Problem z odpalaniem rano

Numer postu:#57  Postprzez krupnik » Pt 12:42, 21 sie 2015

Witam, miałem podobny przypadek wsiadając do auta musiałem chwilkę go pokręcić żeby odpalił. Znajomy polecił mi liqui moly, wlałem go miesiąc temu jak jechałem na wczasy i powiem wam szczerze, że jestem mile zaskoczony bo teraz wsiadam pyk i autko pali od strzała, pozdrowionka.
nie wiem,nie znam się,zarobiony jestem
krupnik
Aktywny
Avatar użytkownika
 
Posty: 71
Dołączył(a): Wt 9:47, 15 lip 2014
Lokalizacja: łódź
Wiek: 50
Panda: blue active
Imię: robert

Re: Problem z odpalaniem rano

Numer postu:#58  Postprzez Polo » Pt 14:22, 21 sie 2015

To nie tak, że zapala po długim kręceniu, ale zapali i nie podtrzyma obrotów i zgaśnie, za drugim jest już ok.
Polo
Aktywny
 
Posty: 68
Dołączył(a): Pn 14:56, 17 sie 2015
Lokalizacja: Bytom
Panda: 1.1
Imię: Bartek

Re: Problem z odpalaniem rano

Numer postu:#59  Postprzez arnold » Pt 14:30, 21 sie 2015

Różne są objawy i nie jesteś pierwszy. Pompa paliwa, evap przesycony, map sensor pokazuje nieprawdziwą temperaturę w dolocie, zleżałe paliwo.

Wysłane z mojego E2303
arnold
Wymiatacz
 
Posty: 1380
Dołączył(a): So 17:22, 16 sie 2014
Lokalizacja: Gliwice
Wiek: 35
Panda: Była, a jest Dacia Duster 2020
Imię: Arnold

Re: Problem z odpalaniem rano

Numer postu:#60  Postprzez krupniok » Pt 22:16, 21 sie 2015

Czy niewyregulowane luzy zaworowe mogą prędzej czy później wpłynąć na problemy z rozruchem na zimno silnika?
Czy montaż instalacji LPG w krótkim czasie może wpłynąć na ten sam objaw? Jeśli tak to w jaki sposób? (jakieś rozjeżdżanie map czy co?)
krupniok
Aktywny
 
Posty: 95
Dołączył(a): N 23:03, 11 sty 2015
Lokalizacja: Śląsk
Panda: Pb
Imię: Seb

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechanika - problemy techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

cron