Coś stuka, coś puka - zajrzyj tutaj
Moderatorzy: Majkel_B, Pols
Numer postu:#16
przez adam1965 » Pn 16:08, 13 kwi 2020
Przewody aby nie pourywać najlepiej moczyć jakimś penetratorem kilka razy dziennie.
Ja w roczniku 2004 dałem rady odkręcić wszystkie.
Ale ważne to klucz mocny , sześciokąt , i moczone kilka dni .
adam1965- Profesjonalista
-
- Posty: 409
- Dołączył(a): Pt 7:43, 29 wrz 2017
- Lokalizacja: Małopolska
- Panda: 1.1
- Imię: Adam
Numer postu:#17
przez arnold » Pn 16:15, 13 kwi 2020
Tam jest aluminium ze stalą, puchnie a pod koszulką z tworzywa tego nie widać, u mnie moczenie w jednym przewodzie nie pomogło i dla kilkunastu złotych można unieruchomić auto do puki nie zorganizuje się nowych. Druga sprawa to jednak stare po demontażu mogą być lekko nadwyrężone.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
arnold- Wymiatacz
-
- Posty: 1380
- Dołączył(a): So 17:22, 16 sie 2014
- Lokalizacja: Gliwice
- Wiek: 36
- Panda: Była, a jest Dacia Duster 2020
- Imię: Arnold
Numer postu:#18
przez adam1965 » Pn 16:27, 13 kwi 2020
Dla tego pisałem aby moczyć długo.
Do tego na pewno nie WD40.
Trzeba użyć lepszych preparatów.
Fakt że nie zawsze się udaje.
adam1965- Profesjonalista
-
- Posty: 409
- Dołączył(a): Pt 7:43, 29 wrz 2017
- Lokalizacja: Małopolska
- Panda: 1.1
- Imię: Adam
Numer postu:#19
przez Blusik » Pn 17:56, 13 kwi 2020
Umnie już przewód skorodował i tylko trzyma te czarne tworzywo bo zrobił się bąbel jak się naciśnie to się chowa i właśnie wymieniam cylinderek i przewod zaraz
Blusik- Aktywny
![Avatar użytkownika](./download/file.php?avatar=8364_1580327964.jpeg)
-
- Posty: 89
- Dołączył(a): N 19:00, 29 gru 2019
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Wiek: 26
- Panda: 1.1
- Imię: Bartek
Powrót do Mechanika - problemy techniczne
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości