ja84 napisał(a):Ja mam hamulce ok, (zmieniam co 20 tys.) wydaje mi się, że za często, ale po zmianie klocków strasznie piszczą podczas jazdy, tak jakby nie odbijały. Mechanik sprawdził i wszystko jest ok. Zaznaczę, że piszczenie nie występuje przy hamowaniu tylko przy jeździe, jak się wciśnie lekko hamulec to ustaje. Mieliście taki problem, co to może być?
Pogromca napisał(a):Witam, chciałbym prosić o radę. Na rolkach gość powiedział że hamulec tył hamuje na 16 %, i że prawdopodobnie szczęki zapieczone. Bębny wyglądają już tragicznie więc postanowiłem wymienić wszystko, bębny, szczęki, cylinderki, i te sprężynki czy coś tam . co sądzicie o takiej aukcji?
http://allegro.pl/szczeki-bebny-cylinde ... 33396.html
ile powinna kosztować robocizna przy tym?
mipan napisał(a):ja84 napisał(a):Ja mam hamulce ok, (zmieniam co 20 tys.) wydaje mi się, że za często, ale po zmianie klocków strasznie piszczą podczas jazdy, tak jakby nie odbijały. Mechanik sprawdził i wszystko jest ok. Zaznaczę, że piszczenie nie występuje przy hamowaniu tylko przy jeździe, jak się wciśnie lekko hamulec to ustaje. Mieliście taki problem, co to może być?
Dość typowe zjawisko. Piski (wibracje) powstają gdzieś w zacisku hamulcowym. Słyszałem różne teorie na temat ich źródła i nie wiem która jest prawdziwa. W każdym razie gdy posmarowałem prowadnice i tylne powierzchnie klocków smarem miedziowym, to piski ustały.
ja84 napisał(a):Dużo tego smaru na klocki nałożyłeś?
Powrót do Mechanika - problemy techniczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości