Albercik napisał(a):No i zmusiliście mnie do pogrzebania. I to w niedzielę.
Otóż: elearn milczy w temacie konkretnych prędkości. Jest tylko wzmianka lakoniczna, że wspomaganie działa degresywnie wraz ze wzrostem prędkości auta, aż do całkowitego wyłączenia. Ale bez konkretów. Poszperałem więc trochę głębiej i wychidzi na to, że są dwie generacje wspomagania:
- generacja pierwsza, w której wspomaganie słabnie wraz ze wzrostem prędkości, aż do całkowitego wyłączenia przy ok. 40kmph,
- generacja druga, w której wspomaganie podstawowe działa cały czas, a jedynie funkcja city działa degresywnie do ok. 50 kmph.
Druga generacja raczej w autach po 2010 roku, aczkolwiek nie wiem czy Pandy nawt MY2012 już je miały.
A co do kręcenia na hamulcu... zawsze tak kręcę to VW jest w automacie, więc jakby nie mam wyboru, a nawyk trzymania nogi na hamulcu pozostaje, więc Pandą też tak kręcę i jakoś nic się nie dzieje.
Z ciekawostek - w elearnie podali, że skręcając kierownicę do oporu na trybie CITY - silnik pobiera 75A prądu. A bezpiecznik jest 70A i jakoś się nie przepala. Oszukują fizykę
Albercik napisał(a):czujnik wykrywa ruch kierownicy. jak skręcasz do oporu to jest to na granicy działania czujnika i silnik myśli, że dalej kręcisz
Powrót do Mechanika - problemy techniczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości