Seba jakie miał problemy z NGK założył oryginały i po problemie było auto śmigało a tak to jeździł po serwisach .Romix13 napisał(a):Dodam tylko tyle że ja mam narazie przewody Fiat Alfa Lancia Ricambi Originali za ok. 110zeta, które kupowałem jakiś rok temu i śmigają póki co bez zarzutu.
Już od początku uruchomienia silnika (może po minucie) włącza się wiatrak... Czyżby czujnik temperatury?
przetwornica napisał(a):Już od początku uruchomienia silnika (może po minucie) włącza się wiatrak... Czyżby czujnik temperatury?
Z klimatyzacją czy bez? Wentylator włączany jest temperaturą silnika (powyżej 100'C) lub ciśnieniem w skraplaczu klimatyzacji, co ważne, nawet gdy klimatyzacja wyłączona.
Podłącz pod komputer, odczytaj temperaturę silnika i porównaj z rzeczywistą, przyda się dokładny termometr z czujnikiem na przewodzie, aby można było nim dotknąć obudowy termostatu.
na klimie włącza się co chwile (co ok 2-3 minut), nie wygląda to na normalny objaw
przetwornica napisał(a):na klimie włącza się co chwile (co ok 2-3 minut), nie wygląda to na normalny objaw
No pewnie, że nie normalny objaw, jeśli włączona klimatyzacja, to powinien praktycznie cały czas wentylator pracować, w pandzie jest mała chłodnica i wentylator musi się znacznie więcej napracować niż w innych samochodach.
Tyle że nad morzem może być chłodniej, w Krakowie było wczoraj 32'C, to u mnie wentylator cały czas chodził na wysokich obrotach.
nawes napisał(a):Na gazie zauważyłem, że gaśnie np. przy dojeździe do czerwonych świateł. Wcisnę na ostatnim etapie sprzęgło, obroty spadają i gaśnie.
Powrót do Mechanika - problemy techniczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 64 gości