Numer postu:#31 przez arnold » Wt 3:54, 10 mar 2015
Tam tylko ma dochodzić napięcie po zapłonie i tyle. Mozesz prawdzić opór na przewodzie pomiedzy końcami, tylko musiałbym prawdzić gdzie wychodzi drugi koniec w wiązce komputera.
Witaj wymiana czujnika jest prosta więc nie będę się rozpisywał o wymianie. Jeżeli chodzi o sprawdzenie instalacji wystarczy że odłączysz wtyczkę to kontrolka od ciśnienia oleju nie powinna świecić a jak dotkniesz do masy (obudowy filtra, silnika) powinna się zapalić kontrolka od oleju . jeżeli kontrolka się świeci po odłączeniu kostki kontrolka będzie się świeciła to trzeba sprawdzić wiązkę która idzie po obudowie rozrządu aż do listwy wtryskowej a dalej trzeba sprawdzić pod cewkami i podstawą akumulatora to są miejsca najbardziej narażone na przecieranie jak sprawdzisz wszystkie miejsca i dalej będą się działy te cuda to daj znać będziemy coś wymyślać
Numer postu:#35 przez ja84 » Pt 23:00, 17 kwi 2015
Czujnik wymieniony, przy wymianie leci olej tak na przyszłość dla chcących robić to samemu. Bardzo mało miejsca, ale da się to zrobić. Błędy zniknęły. O tym, że Fiat robi słaby czujnik na 100 tys. nie murze pytać, ale testuję teraz nowy samochód innej marki, jak zrobię nim tyle co Pandą to ocenię też Japończyka pod tym względem