Strona 1 z 1

Silniczek regulacji reflektora - kolor przewodów

PostNapisane: Pt 19:51, 02 paź 2015
przez oxydian
Koledzy, proszę o info jakie kolory mają przewody zasilające silniczek regulacji lampy na wtyczce głównej reflektora. Muszę odciąć zasilanie, bo mi silniczek cały czas pracuje a nie chce mi się tego rozbierać. Jak ktoś ma info albo schemat to bardzo proszę o pomoc.

Re: Silniczek regulacji reflektora - kolor przewodów

PostNapisane: N 10:47, 04 paź 2015
przez olo 1
Jeżeli coś pomoże to ja po prostu odciąłem te dwa przewody i nic się nie dzieje. Kolorów nie pamiętam, ale nie musiałem nawet lampy wyjmować,dłuższymi obcinaczkami poszło.

Re: Silniczek regulacji reflektora - kolor przewodów

PostNapisane: N 12:32, 04 paź 2015
przez arnold
Wystarczy dostać się do przewodów od silnika i uciąć. Mam wrażenie że je widać pod klapką.

Wysłane z mojego E2303

Re: Silniczek regulacji reflektora - kolor przewodów

PostNapisane: N 12:46, 04 paź 2015
przez Romix13
Obrazek Obrazek
Interesuje Cię pin 11 i 13 . Odpinasz wtyk od lampy i po kablach zob.jaki kolor. Tylko nie pamiętam czy nie było tak, że w jednej lampie 11 a w drugiej 13.

Re: Silniczek regulacji reflektora - kolor przewodów

PostNapisane: N 12:50, 04 paź 2015
przez arnold
Tylko szkoda moim zdaniem wiązki w komorze silnika.

Wysłane z mojego E2303

Re: Silniczek regulacji reflektora - kolor przewodów

PostNapisane: N 15:51, 04 paź 2015
przez olo 1
Ja przeciąłem właśnie w lampie.Tak więc wiązka główna cała. :D

Re: Silniczek regulacji reflektora - kolor przewodów

PostNapisane: N 20:05, 04 paź 2015
przez oxydian
Dzieki Panowie. Rusunek mi wystarczy. Nie trzeba nic ucinac bo moze kiedys ktos wymieni lampe i bedzie robota. Wystarczy zaslepic kawalkiem tasmy odpowiednie PINy. Dzieki :!:

Re: Silniczek regulacji reflektora - kolor przewodów

PostNapisane: N 23:47, 04 paź 2015
przez olo 1
Wiązka w lampie zostaje, więc przy wymianie nie ma problemu. Powodzenia.

Re: Silniczek regulacji reflektora - kolor przewodów

PostNapisane: Pt 0:50, 09 paź 2015
przez oxydian
Wiązka bardzo krótka a dostęp do gniazda nie mniej wkurzający (strona od akumulatora). Wkurzony wyjąłem reflektor i wywaliłem uszkodzony silniczek... Tylko później trzeba zrobić podkładkę pod reflektor bo ucieka w dół... wcześniej jest trzymany ramieniem silniczka... swoją drogą jakby chciał to zrobić bez dewastacji wystarczy taki silniczek rozebrać i ustawić w nim potencjometr na stałe i po kłopocie - największy problem jak go wyjąć bez uszkodzenia :!: gnojki zrobili to tak że nie da się odkręcić trzymającej go śruby... Ogólnie szkoda zachodu. Dewastacja albo wymiana reflektora za pare groszy........

Re: Silniczek regulacji reflektora - kolor przewodów

PostNapisane: So 0:27, 10 paź 2015
przez Deacon
Czyli nazywasz mnie gnojkiem? Widzisz, nigdy nie wiadomo na kogo trafisz :) Byłem jedną z pierwszych osób, która robiła reflektory przednie do Pandy. Nie da się wyjąć silniczka bez rozklejania lampy. Silniczek jest przykręcony śrubkami od strony odbłyśnika.

Re: Silniczek regulacji reflektora - kolor przewodów

PostNapisane: Cz 8:30, 22 paź 2015
przez Forsaken
Nie ma co ukrywać, że te silniczki są jakie są.
Najczęściej lubi się ukręcić kawałek plastiku, który łączy ten trzpień z potencjometrem i kręci się bez opamiętania. Silnik, który to napędza kojarzy mi się z tymi, które montowano w zabawkach dla dzieci z lat '90. Jak wiadomo długo nie wytrzymywały. Inna sprawa, że nie często się ich używa. Jednak jak coś padnie i kręci się bez opamiętania to krew zalewa :P Nie mam pretensji do tych co je składali a do tych co projektowali. W wielu autach można je bez problemu wymienić.