Strona 1 z 1

Problem z przewodami zapłonowymi

PostNapisane: Wt 15:38, 23 wrz 2014
przez pitt_99
Wicie może czym od siebie różnią się poniższe zestawy kabli, po za ceną oczywiście? Podejrzewam, że te droższe mają lepszą izolację.
Obrazek
Dobre bądą Magbeti Marelli do LPG (NGK nie chcę)?

Re: Problem z przewodami zapłonowymi

PostNapisane: Wt 22:23, 23 wrz 2014
przez bombel
NGK to syf, 2 tygodnie miałem i musiałem wyrzucić, magneti też chłopaki kupowali do lpg i nic dobrego. Najlepiej kupić oryginalne i masz święty spokój ale niestety 200zł trzeba zainwestować. Ja się już nauczyłem po przygodzie z NGK (cena ok 50zł) że nie warto iść w zamienniki :ok:

Re: Problem z przewodami zapłonowymi

PostNapisane: Wt 23:03, 23 wrz 2014
przez mipan
bombel napisał(a):NGK to syf, 2 tygodnie miałem i musiałem wyrzucić, magneti też chłopaki kupowali do lpg i nic dobrego. Najlepiej kupić oryginalne i masz święty spokój ale niestety 200zł trzeba zainwestować. Ja się już nauczyłem po przygodzie z NGK (cena ok 50zł) że nie warto iść w zamienniki :ok:


Ale co to są te oryginalne, bo przecież ktoś to produkuje. Dotąd wydawało mi się, że to właśnie Magneti Marelli. :?:

Re: Problem z przewodami zapłonowymi

PostNapisane: Cz 12:01, 25 wrz 2014
przez skubie
bombel napisał(a):NGK to syf, 2 tygodnie miałem i musiałem wyrzucić, magneti też chłopaki kupowali do lpg i nic dobrego. Najlepiej kupić oryginalne i masz święty spokój ale niestety 200zł trzeba zainwestować. Ja się już nauczyłem po przygodzie z NGK (cena ok 50zł) że nie warto iść w zamienniki :ok:


Kwestia szczęścia. Kupiłem kilka lat temu NGK za 48zł i wytrzymały 40k km na LPG :D
Teraz znów NGK za 49zł i już poszły 4k km, więc zobaczymy dalej :razz:

Re: Problem z przewodami zapłonowymi

PostNapisane: Pt 22:56, 26 wrz 2014
przez rosomak
Teraz z wszystkim trzeba mieć szczęście, żeby nie trafić na chińską podróbę. U mnie NGK były wymieniane na gwarancji po ok. 10kkm. Zardzewiały złącza do świec 2 szt :/ Jeśli masz LPG 2 generacji nie eksperymentuj. Nie kupuj byle czego bo będziesz kupował kilka razy. Upewnij się, że masz gwarancję i nie daj se wmówić, że na LPG szybciej się zużywają.

Re: Problem z przewodami zapłonowymi

PostNapisane: Pt 23:14, 26 wrz 2014
przez bombel
rosomak napisał(a): Jeśli masz LPG 2 generacji nie eksperymentuj. Nie kupuj byle czego bo będziesz kupował kilka razy.


Tu się zgadzam :ok: nie ma co oszczędzać

mipan napisał(a):Ale co to są te oryginalne, bo przecież ktoś to produkuje. Dotąd wydawało mi się, że to właśnie Magneti Marelli. :?:


Tego niestety facet z ASO nie wiedział, poprostu poszedł na sklep i przyniósł oryginalne kable w fabrycznym worku opisanym ricambi oryginali fiat lancia i może coś tam jeszcze i takie mu kazałem założyć. Wyglądały dokładnie tak samo z jakimi Panda wyszła z fabryki. 20tys przelatane bez stęknięcia, przy kolejnej regulacji pewno będę kupował nowe więc się dokładniej przypatrzę co tam pisze na nich. Szkoda tylko że ich cena lekko zwala z nóg, ale na rzecz spokojnej głowy i prawidłowo działającej instalacji nie wkładam już nic innego :ok: już się dość nawkurzałem na zamienniki lepszej lub gorszej jakości :/

Re: Problem z przewodami zapłonowymi

PostNapisane: So 9:46, 27 wrz 2014
przez rosomak
bombel napisał(a):20tys przelatane bez stęknięcia, przy kolejnej regulacji pewno będę kupował nowe


Coś ci się dzieje, że chcesz kupować nowe? U mnie auto śmiga nawet na Janmorach :D

Re: Problem z przewodami zapłonowymi

PostNapisane: So 9:51, 27 wrz 2014
przez bombel
Nic mi się nie dzieje odpukać, ale myślę że po 40tys wymienię chyba że mnie zaskoczą - zobaczymy :P, aczkolwiek nie lubię sytuacji kiedy coś muszę wymieniać na gwałt bo odmówiło posłuszeństwa, lubię mieć poczucie ze wszystko jest jak należy :ok:

Re: Problem z przewodami zapłonowymi

PostNapisane: So 16:47, 27 wrz 2014
przez mipan
bombel napisał(a):Tego niestety facet z ASO nie wiedział, poprostu poszedł na sklep i przyniósł oryginalne kable w fabrycznym worku opisanym ricambi oryginali fiat lancia i może coś tam jeszcze i takie mu kazałem założyć. Wyglądały dokładnie tak samo z jakimi Panda wyszła z fabryki.


Ricambi originali - znaczy - części oryginalne. Z tego co wiem, Fiat bierze podzespoły elektrotechniczne od Magneti Marelli.
Jest jednak bardzo prawdopodobne, że te które sam kupuje, poddawane są ostrzejszej kontroli jakościowej niż te, które idą na rynek części zamiennych.

Re: Problem z przewodami zapłonowymi

PostNapisane: N 19:58, 28 wrz 2014
przez olo 1
U mnie fabryczne wytrzymały prawie do 50000 i nie mówcie,żem sknera-po prostu były dobre,potem miałem ngk i chyba podzielę wasze zdanie,zdarzało się,ze silnik pracował nie równo,teraz mam janmor i nie narzekam

Re: Problem z przewodami zapłonowymi

PostNapisane: N 21:38, 28 wrz 2014
przez bombel
olo 1 napisał(a):U mnie fabryczne wytrzymały prawie do 50000 i nie mówcie,żem sknera-po prostu były dobre


Moje fabryczne jeździły 60 000 na benzynie, przy tym przebiegu została założona instalacja lpg i jeszcze dodatkowo przeleciały 20 000 na lpg czyli wytrzymały o zgrozo 80 000 i to bez stęknięcia. Wymieniałem je tylko dlatego że przy wymianie świec urwała się fajka i wtedy to właśnie zachęcony dobrymi opiniami i rekomendacjami pokusiło mnie na NGK nieszczęsne :/ które po 2tyg musiałem zmienić na nowe oryginalne bo nie dało się autem jeździć tak szarpało, do tego falowanie obrotów i strzały z instalacji lpg - masakra

Re: Problem z przewodami zapłonowymi

PostNapisane: N 22:36, 28 wrz 2014
przez olo 1
Sebastian,bo w naszych błękitnych to wszystko lepsze :ok: Moja się psuje jak stoi 24h,a tak to jeżdzi już z przyzwyczajenia :D

Re: Problem z przewodami zapłonowymi

PostNapisane: Pn 10:25, 29 wrz 2014
przez bombel
olo 1 napisał(a):Sebastian,bo w naszych błękitnych to wszystko lepsze :ok: Moja się psuje jak stoi 24h,a tak to jeżdzi już z przyzwyczajenia :D


I tego się trzymajmy i oby tak było zawsze :ok: :zakrecony: