Strona 1 z 2

Przełącznik zespolony

PostNapisane: Pn 20:00, 31 sty 2011
przez Vanilla
Cześć!

Czy wymianę przełącznika zespolonego jest bezpiecznie robić samemu (przy odpiętych oczywiście klemach)? Bo mam problem z "tripem" i chyba wymienie pająka. No chyba że podpowiecie gdzie sensownie zamontować ten guziczek od tripa :)

Wracając do pająka, to czy wymiana polega na tym, że starego wyciągam do góry (po odkręceniu kierownicy), a nowego wkładam na miejsce?
Czy muszę te części jeszcze jakoś rozkręcać?

Re: Przełącznik zespolony

PostNapisane: Pn 22:43, 31 sty 2011
przez zecer1971
http://www.pandaclubpolska.pl/forumpcp/ ... c&start=75 tu masz fotki jak to zrobił Wiesław odnośnie tripa w innym miejscu. Też tak zrobiłem i jest ok.

PostNapisane: Pn 23:35, 31 sty 2011
przez Vanilla
To jeszcze takie pytanie jak się dostać do tego przełącznika (z włącznikiem awaryjnych), w sensie jak go wyjąć ??

PostNapisane: Wt 0:03, 01 lut 2011
przez zecer1971
Vanilla napisał(a):To jeszcze takie pytanie jak się dostać do tego przełącznika (z włącznikiem awaryjnych), w sensie jak go wyjąć ??
Trzeba go podważyć z lewej i prawej strony, wyciągasz i odpinasz wtyczkę.

PostNapisane: Wt 0:11, 01 lut 2011
przez Vito
1 odłączasz aku
2 czekasz 15 minut
3 ściagasz poduszke
4 odkręcasz kierownice klucz 24 jak mnie pamiec nie myli
5 ściagasz plastikowe osłony kolumny
6 odkrecasz zespolony. Trzyma się na opasce skręconej śrubą na imbus 5 lub 6

PostNapisane: Wt 0:33, 01 lut 2011
przez Huczas
podważenie to delikatna sprawa, musisz uważać na plastiki(są bardzo miękkie) ewentualnie zrobić sobie haczyki i wyciągnąć z obu stron albo podważając podłożyć na krawędzi oparcia śrubokręta czy innego narzędzia podważającego coś miękkiego.

PostNapisane: Wt 9:51, 01 lut 2011
przez Vanilla
Dzięki chłopaki ! :D

PostNapisane: Cz 21:02, 10 lut 2011
przez Vanilla
Słuchajcie!
Dostałem ten przełącznik wreszcie i tam jest od dołu wiele pinów do podłączeń zapewne jakiś kostek... Dam radę to sam podłączyć?
Czy to jest jakoś przesadnie delikatne??
Aha i z góry (tam gdzie są kable od poduszki) jest jakiś duży czerwony plastikowy element - nie wiem wygląda jak jakieś zabezpieczenie...
Chyba to trzeba zdjąć (zobaczę jak będzie wyglądał pająk, którego mam nadzieję wyjąć :) )

Z góry dzięki za pomoc :)

PostNapisane: Cz 21:37, 10 lut 2011
przez Vito
te czerwone to blokada :) by przypadkiem taśmy nie zerwać. Jak byś montował to pamiętaj ze koła musisz mieć na wprost. Możesz ją ułamać lub ściągnąć. W fabryce łamią, zrób to po zamontowaniu zespolonego na kolumnie tuż przed zamontowaniem kierownicy. Co do dolnej kostki to oglądałem to i wygląda na delikatne ale pewnie da sie tam podłubać :D

PostNapisane: Pt 1:01, 11 lut 2011
przez Vanilla
Dzięki, spróbuję. Pewnie zostanę z autem bez kierownicy :P :D

PostNapisane: Pn 20:24, 11 lip 2011
przez narcyzik
mam dwa pytania, czy jest obojętne z jakiej wersji zamontuję przełącznik zespolony z trip? moze byc np z benzynki?
Czy sa rozne rodzaje, jak je rozpoznać. mam airbaga i kierownice bez multifunkcji.

PostNapisane: Pn 20:51, 11 lip 2011
przez Huczas
o ile mi wiadomo nie ma różnicy od jakiej wersji będzie przełącznik zespolony

PostNapisane: Wt 8:58, 12 lip 2011
przez karolfm
Vito napisał(a):te czerwone to blokada :) by przypadkiem taśmy nie zerwać. Jak byś montował to pamiętaj ze koła musisz mieć na wprost. Możesz ją ułamać lub ściągnąć. W fabryce łamią, zrób to po zamontowaniu zespolonego na kolumnie tuż przed zamontowaniem kierownicy. Co do dolnej kostki to oglądałem to i wygląda na delikatne ale pewnie da sie tam podłubać :D


Vito, sugerujesz zeby nową Panda jechac z tym do ASO?
Pewenie wezmą ja za pszenice....

PostNapisane: Wt 22:47, 12 lip 2011
przez Vito
jak zwykle sugeruje zrobić to samemu :)

wmiana przelącznika zespolonego

PostNapisane: Śr 22:52, 10 sie 2011
przez tomasz
proszę o pomoc przy wymianie przełącznika zespolonego