Strona 1 z 1

Fabryczne radio - ustawienie zasilania

PostNapisane: Pt 0:15, 02 lis 2012
przez djbart
Problem polega na tym, iż czasami zdarza się, że radio samoczynnie się włącza podczas, gdy samochód nie jest zapalony, a dodatkowo jest zamknięty na centralny. Radio jest fabryczne - dwudinowy BLAUPUNK o symbolu 169CD. Na moje oko to trzeba coś pokombinować z kostką ISO, tylko nie wiem czy to jest tutaj problem czy gdzieś głębiej. Druga sprawa, to zaczęło się to dziać odkąd temperatury spadły do ok. 0°C. Wątpię, żeby to była wina akumulatora, bo autem jeżdżę codziennie na niemałe trasy.

Reasumując, chciałbym się dowiedzieć czy da się ustawić tak radio, żeby w momencie wyjęcia kluczyka ze stacyjki było odłączane zasilanie.

Re: Fabryczne radio - ustawienie zasilania

PostNapisane: Pt 8:12, 02 lis 2012
przez Zwierzak
Radio wyłącza się po 20 minutach i jest to normalne. Co do ustawień, to polecam zajrzeć do instrukcji radia, ponieważ jest tam wszystko opisane i możesz pozmieniać te ustawienia w menu.

Re: Fabryczne radio - ustawienie zasilania

PostNapisane: Pt 8:45, 02 lis 2012
przez JaceK
Jeśli Tobie radio się samo włączy to trzeba szukać usterki. Co do wyłączania to faktycznie, 20 minut nie ruszasz nic i samo zrobi OFF.

Re: Fabryczne radio - ustawienie zasilania

PostNapisane: Pt 12:09, 02 lis 2012
przez Romix13
djbart napisał(a):Problem polega na tym, iż czasami zdarza się, że radio samoczynnie się włącza podczas, gdy samochód nie jest zapalony, a dodatkowo jest zamknięty na centralny. Radio jest fabryczne - dwudinowy BLAUPUNKT o symbolu 169CD. Na moje oko to trzeba coś pokombinować z kostką ISO, tylko nie wiem czy to jest tutaj problem czy gdzieś głębiej...

Rok temu miałem taki sam przypadek , idę do garażu rano a tu gra :shock: z tym ,że ja mam zupełnie inny model radia DALCO MP3 D6-M8. Więc na pewno nie jest to wina radia, a raczej zasilania. U mnie sprawa prosta, bo mam panel ściągany. W garażu go nie zdejmowałem, więc teraz też zdejmuje, ale dla pewności wyczyściłem styki w kostce i potraktowałem Kontakt sprayem, obejrzyj dobrze kostkę i posprawdzaj stan złączy kabli w kostce.