Strona 1 z 1

Wypadanie zapłonów

PostNapisane: Pn 19:43, 29 paź 2012
przez Bruno74
Witam szanowne grono. Mam problem, z którym nie mogę sobie poradzić, więc postanowiłem zapytać na forum. Nie dawno przejąłem auto służbowe PAnda 1,1 2007. W związku z tym, że obiecałem szefowi, że zadbam o to auto na pierwszy ogień do wymiany poszedł olej, filtry, przewody wysokiego napięcia, świece: no i się zaczęło . Po wymianie świec auto zaczęło ''przepuszczać''. Nie jest to żadne mulenie tylko ewidentne ''przepuszczanie'' ( do tego zapalił sie check) . Więc mechanik komputer, wyszło że cewka a. Wiadomo, że auto służbowe, więc do szefa, ale niestety musi to potrwać zanim zapadnie decyzja. Więc kumpel mechanik pożycza mi cewkę swoją montuje i jest ok. Przez kilka kilometrów później znów check, auto przepuszcza, czasami nawet nie mogę ruszyć, bo chyba chodzi jakby nie na wszystkich garach. Auto chwile postało i jest ok. jedzie, trochę przepuszcza, ale da się jechać. Zapadła decyzja kupuję nowe cewki zakładam i to samo, raz jedzie i przerywa delikatnie a raz w ogóle nie da się jechać . Znów check. Podejrzewam że na pewno cewka A. W piątek ledwo do domu dojechałem. Macie jakieś pomysły, ktoś miał podobny problem. Pomóżcie zaplusować u szefa Smile

Re: Tak na dzien dobry...

PostNapisane: Pn 19:49, 29 paź 2012
przez Jarecki8810
A kable dobrze nałożyliście na świece? dostęp do 2 czy 3 fajki jest dramatyczny i trzeba się nagimnastykować jeśli się nie ma szczypiec, żeby kabel dobrze wcisnąć. Od tego bym zaczął. Zerknij też czy nie ma zwarcia na 1 fajce- jak będzie źle zapięta to też może iskra przeskakiwać na miarkę oleju.

Re: Tak na dzien dobry...

PostNapisane: Pn 19:51, 29 paź 2012
przez Bruno74
Kable na bank są wsadzone dobrze sprawdzane kilkakrotnie. Poza tym błąd wywala na cewce a, czyli jeżeli się nie mylę 1 i 4 gar.

Re: Tak na dzien dobry...

PostNapisane: Pn 20:08, 29 paź 2012
przez Jarecki8810
Czekaj bo nie nadążam. To zmieniałeś te cewki i dalej jest tak samo czy nie?

Zapadła decyzja kupuję nowe cewki zakładam i to samo, raz jedzie i przerywa delikatnie a raz w ogóle nie da się jechać .



Weź to napisz jeszcze raz. :mrgreen:

Re: Wypadanie zapłonów

PostNapisane: Pn 20:23, 29 paź 2012
przez Zwierzak
Temat poruszany wielokrotnie na forum, więc proszę użyć funkcji :szukaj: oraz zapoznać się z regulaminem forum.

Re: Wypadanie zapłonów

PostNapisane: Pn 21:22, 29 paź 2012
przez Bruno74
Tak cewki wymienione nawet kilka razy :).

Re: Wypadanie zapłonów

PostNapisane: Śr 8:14, 31 paź 2012
przez Bruno74
Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły ?

Re: Wypadanie zapłonów

PostNapisane: Cz 8:34, 01 lis 2012
przez Zwierzak
A poszukałeś na forum? Raczej nie, bo już byś pytał jak sprawdzić sterownik, wiązkę, ciśnienie sprężania....

Re: Wypadanie zapłonów

PostNapisane: Pn 22:15, 05 lis 2012
przez Bruno74
Jak sprawdzić sterownik ?

Re: Wypadanie zapłonów

PostNapisane: Pn 23:35, 05 lis 2012
przez Zwierzak
Przez wykluczenie pozostałych rzeczy.

Re: Wypadanie zapłonów

PostNapisane: Śr 15:36, 07 lis 2012
przez Bruno74
Jak wykluczyć wiązkę. O bosche

Re: Wypadanie zapłonów

PostNapisane: Śr 18:16, 07 lis 2012
przez Zwierzak
Miernik uniwersalny ustawić na sprawdzanie ciągłości obwodu i mierzyć.