Strona 1 z 2
Przełączniki zespolone (awaryjne/przeciwmgielne...)
Napisane:
Pt 15:55, 21 wrz 2012
przez kniazuk
Witam,
moje auto ma wspomaganie i funkcję City, nie mam halogenów. Planuję je założyć i stąd pytanie: jeżeli kupię zestaw przełączników które zawierają włącznik halogenów to jak rozumiem pozostałe wyjścia (awaryjne, ogrzewanie szyby, przeciwmgielne tył) bedą aktywne - czy tak (chodzi o to aby nie grzebać w kostach przyłączeniowych)?
Widziałem na alledrogo zespół włączników na którym w lewym górnym rogu zamiast CITY jest SPORT a w prawym górnym rogu jest ASR OFF. Czy podmiana takiego zestawu spowoduje niedziałanie funkcji CITY (czy będę musiał grzebać w kostce przyłączeniowej)?
Z góry dzięki za odpowiedzi,
Igor.
Re: Przełączniki zespolone (awaryjne/przeciwmgielne...)
Napisane:
Pt 16:07, 21 wrz 2012
przez Zwierzak
Sport będzie działać jako city. To co masz obecnie będzie aktywne.
Re: Przełączniki zespolone (awaryjne/przeciwmgielne...)
Napisane:
Pt 18:38, 21 wrz 2012
przez rukh
Trochę zaśmiecę ale: jak to wyjąć
i czy to jest modyfikowalne (nowe trudne słowo
) znaczy czy da się go rozebrać ten zespół na atomy i później złożyć spowrotem
Re: Przełączniki zespolone (awaryjne/przeciwmgielne...)
Napisane:
Pt 19:41, 21 wrz 2012
przez Zwierzak
Da się rozebrać - 1 płaski nie za duży śrubokręt i jedziesz.
Wyciągnąć można podważając jednocześnie z obu stron i trzecią ręką można jeszcze popchnąć od tyłu. Trzeba uważać, żeby nie uszkodzić deski.
Re: Przełączniki zespolone (awaryjne/przeciwmgielne...)
Napisane:
Pt 20:04, 21 wrz 2012
przez Borys
Dokładnie jak Zwierzak pisze. Delikatnie w kolo podważasz i przełącznik wychodzi. Sam już go wymieniałem pod halogeny.
Re: Przełączniki zespolone (awaryjne/przeciwmgielne...)
Napisane:
Pt 21:20, 21 wrz 2012
przez kniazuk
Dziękuję,
a guzik SPORT - do czego służy?
Re: Przełączniki zespolone (awaryjne/przeciwmgielne...)
Napisane:
Pt 21:26, 21 wrz 2012
przez Zwierzak
Do włączania trybu "Sport" w 100hp
Re: Przełączniki zespolone (awaryjne/przeciwmgielne...)
Napisane:
Pn 12:02, 24 wrz 2012
przez kniazuk
Jeszcze jedno,
jeżeli nie mam halogenów i ASR to w kostce przyłączeniowej będa puste miejsca czy FIAT montuje tu pełną wiązkę?
Re: Przełączniki zespolone (awaryjne/przeciwmgielne...)
Napisane:
Pn 13:43, 24 wrz 2012
przez Zwierzak
Zależy jak trafisz, ale prawdopodobnie nie masz.
Re: Przełączniki zespolone (awaryjne/przeciwmgielne...)
Napisane:
Śr 18:58, 17 paź 2012
przez pandziorek87
panowie pytanie odnośnie tych przełączniików, mam golasa w tych przełącznikach tylko awaryjne przeciwmgielne tylnie i podgrzewanie szyby. Zakupiłem zegary od 100hp i chcialem w tym jednym z trzech wolnych przełączników przy awaryjnych zamontowac przycisk TRIP, tylko pytanie czy da rade jakos tam zamontować wyłącznik micro-swith ( albo inaczej czy popychacze tam są zblokowane-puste?)
aha i jeszcze jedno czy posiada ktoś schemat wiązki która wchodzi do licznika? chodzi mi głównie o przewody od czujnika temp. i tripa.
Re: Przełączniki zespolone (awaryjne/przeciwmgielne...)
Napisane:
Śr 20:39, 17 paź 2012
przez t-przemek
podaj maila
Re: Przełączniki zespolone (awaryjne/przeciwmgielne...)
Napisane:
Śr 21:57, 17 paź 2012
przez pandziorek87
bartoszbuziewicz@gmail.com , a z tym przełącznikiem podpowie ktoś? czy jest sens wogóle tam rozgrzebywać ?
Re: Przełączniki zespolone (awaryjne/przeciwmgielne...)
Napisane:
Śr 22:00, 17 paź 2012
przez Zwierzak
Można dołożyć mikrostyk. Poszukaj na forum pod hasłem "trip".
Re: Przełączniki zespolone (awaryjne/przeciwmgielne...)
Napisane:
Wt 22:15, 30 paź 2012
przez kniazuk
Witam,
odgrzewam temat: zmienię przełącznik zespolony (awaryjne/City/przeciwmgielne tył/ogrz. szyby) na najbogatszy z wersji 100HP. Nie wiem czy w kostce są końcówki - jeżeli nie to skąd wziąć te "konektorki" i jak one się nazywają (chyba że kostka ma wszystkie konektorki).
Jak wygląda sprawa z kontrolką halogenów w zestawie wskaźników - co trzeba zrobić żeby się włączała - wyczytałem gdzieś na forum iż należy odblokować funkcję w body... a jak to zrobić
Re: Przełączniki zespolone (awaryjne/przeciwmgielne...)
Napisane:
Śr 0:25, 31 paź 2012
przez Dorian1.1
kniazuk napisał(a):Witam,
odgrzewam temat: zmienię przełącznik zespolony (awaryjne/City/przeciwmgielne tył/ogrz. szyby) na najbogatszy z wersji 100HP. Nie wiem czy w kostce są końcówki - jeżeli nie to skąd wziąć te "konektorki" i jak one się nazywają (chyba że kostka ma wszystkie konektorki).
Jak wygląda sprawa z kontrolką halogenów w zestawie wskaźników - co trzeba zrobić żeby się włączała - wyczytałem gdzieś na forum iż należy odblokować funkcję w body... a jak to zrobić
Wiec jesli trzeba dzialac z Body Compem to napewno nie zrobisz tego sam no chyba, ze posiadasz FES'a i kabel do podlaczenia. Wydaje mi sie ze w samej instalacji auta powinny byc wszystkie przewody we wtyczce, zdarzalo sie ze brakowalo wtyczek lecz z tym, ze nie bylo jednego czy dwoch kabli w wiazce sie nie spotkalem. Co do Konektorkow dostaniesz je w sklepie elektronicznym.