Strona 1 z 2

Centralny zamek po raz n-ty ale inaczej.

PostNapisane: Pn 15:37, 11 cze 2012
przez Jarecki8810
Witajcie.

Mam pytanie. Doszedłem do tego, jak silniki kaset są połączone z BC oraz jak jest realizowana funkcja autoclose ale wciąż nie wiem, jak odbywa się zamykanie i otwieranie z fabrycznego pilota. Gdzie jest jakaś centralka z anteną? Gdzie się łączy z BC? Przeglądam eLearna ale nic kompletnie nie widzę związanego ze zdalnym sterowaniem.

Macie jakieś pomysły?

Re: Centralny zamek po raz n-ty ale inaczej.

PostNapisane: Pn 15:53, 11 cze 2012
przez waldekb3
Myślę , że body ma w sobie tą opcję pilota i sterowanie nim. :)

Re: Centralny zamek po raz n-ty ale inaczej.

PostNapisane: Pn 16:00, 11 cze 2012
przez Jarecki8810
waldekb3 napisał(a):Myślę , że body ma w sobie tą opcję pilota i sterowanie nim. :)



A jakaś antena? Nic?

Re: Centralny zamek po raz n-ty ale inaczej.

PostNapisane: Pn 16:04, 11 cze 2012
przez waldekb3
Pewnie w środku body :)

Re: Centralny zamek po raz n-ty ale inaczej.

PostNapisane: Pn 16:21, 11 cze 2012
przez Jarecki8810
waldekb3 napisał(a):Pewnie w środku body :)


To jeszcze mniej niż mało prawdopodobne.

Re: Centralny zamek po raz n-ty ale inaczej.

PostNapisane: Pn 16:56, 11 cze 2012
przez ma16
wszystko jest w body sterowanie centralnym zamkiem( siłownikami ) oraz moduł do pilota...

Re: Centralny zamek po raz n-ty ale inaczej.

PostNapisane: Pn 16:59, 11 cze 2012
przez Pawell82
Body ma w sobie wszystko Antenę i sterowanie

Re: Centralny zamek po raz n-ty ale inaczej.

PostNapisane: Pn 17:00, 11 cze 2012
przez Jarecki8810
Pawell82 napisał(a):Body ma w sobie wszystko Antenę i sterowanie


A da się go nauczyć współpracy z pilotem jeśli wcześniej nie było nawet centralnego zamka?

Re: Centralny zamek po raz n-ty ale inaczej.

PostNapisane: Pn 17:05, 11 cze 2012
przez Pawell82
da się jeśli masz odpowiednie body i trzeba wymienić kluczę i rozkodować 3 centralki Body ,centralkę AIRBag oraz centralkę wtrysku po rozkodowaniu trzeba zaprogramować nowe klucze z pilotem od nowa

Re: Centralny zamek po raz n-ty ale inaczej.

PostNapisane: Pn 17:08, 11 cze 2012
przez Jarecki8810
Pawell82 napisał(a):da się jeśli masz odpowiednie body i trzeba wymienić kluczę i rozkodować 3 centralki Body ,centralkę AIRBag oraz centralkę wtrysku po rozkodowaniu trzeba zaprogramować nowe klucze z pilotem od nowa


łoooochocho...

Mógłbyś napisać mniej więcej o co chodzi? Dlaczego trzeba wymienić klucze? Czym "rozkodować" centralki i dlaczego aż trzy?

Re: Centralny zamek po raz n-ty ale inaczej.

PostNapisane: Pn 17:33, 11 cze 2012
przez Pawell82
a chcesz oryginalny scyzoryk w kluczyku czy samą centralkę centralnego zamontować pod oryginalny centralny

Re: Centralny zamek po raz n-ty ale inaczej.

PostNapisane: Pn 17:34, 11 cze 2012
przez Jarecki8810
Pawell82 napisał(a):a chcesz oryginalny scyzoryk w kluczyku czy samą centralkę centralnego zamontować pod oryginalny centralny



Oryginalny scyzoryk z pilotem. Centralny montuję tak jak fabryka przykazała, żeby autoclose działało tylko nie mam pojęcia jak do tego kompletu dograć oryginalnego pilota.

Re: Centralny zamek po raz n-ty ale inaczej.

PostNapisane: Pn 17:42, 11 cze 2012
przez Pawell82
to nie tak łatwa sprawa musisz rozkodować kluczę i 3 centralki to troszkę drogi interes sam chciałem tak zrobić ale stwierdziłem ze wole alarm kupić który obsługuje oryginalny centralny zamek bo taniej wychodzi . Bo koszt rozkodowania i zakodowania nowych kluczy i centralek kosztuje od 300zł do nawet 600zł wiec interes nie opłacalny zleży jaka firma , a Alarm lub sama centralka z pilotami od 87 zł do 180 zł :)

Re: Centralny zamek po raz n-ty ale inaczej.

PostNapisane: Pn 17:45, 11 cze 2012
przez Jarecki8810
Ale po co je rozkodowywać?

Re: Centralny zamek po raz n-ty ale inaczej.

PostNapisane: Pn 17:47, 11 cze 2012
przez Pawell82
musisz inaczej nie zakodujesz nowych kluczy bo na każdej centralce zostaje ślad starych kluczy