kostka stacyjki
Napisane: Cz 20:39, 24 maja 2012
Czy ktoś z was zastanawiał się nad działaniem stacyjki Według instrukcji stacyjka ma 3 pozycje:
- "STOP: silnik wyłączony, kluczyk można wyjąć, kierownica zablokowana. Niektóre urządzenia elektryczne (np. radioodtwarzacz, elektryczne podnośniki szyb) mogą funkcjonować."
- "MAR: pozycja podczas jazdy. Wszystkie urządzenia elektryczne mogą funkcjonować."
- "AVV: uruchamianie silnika."
Czyli jeśli dobrze myślę to jeśli mamy kluczyk w pozycji "STOP" to bez przekręcania kluczykiem powinno działać np. radio, co jednak się nie dzieje. Po moim dochodzeniu okazuje się że w moim przypadku gdzie kostka powinna mieć 7 pinów u mnie ma 5. W złączu B kostki są tylko 2 piny. Fiat już nawet na pinach w kostce oszczędził. Po przyjżeniu się kostkom na allegro widać żę jest łącznie siedem pinów. Pewnie dlatego na stacyjce nie ma przejścia w pozycji "STOP"
- "STOP: silnik wyłączony, kluczyk można wyjąć, kierownica zablokowana. Niektóre urządzenia elektryczne (np. radioodtwarzacz, elektryczne podnośniki szyb) mogą funkcjonować."
- "MAR: pozycja podczas jazdy. Wszystkie urządzenia elektryczne mogą funkcjonować."
- "AVV: uruchamianie silnika."
Czyli jeśli dobrze myślę to jeśli mamy kluczyk w pozycji "STOP" to bez przekręcania kluczykiem powinno działać np. radio, co jednak się nie dzieje. Po moim dochodzeniu okazuje się że w moim przypadku gdzie kostka powinna mieć 7 pinów u mnie ma 5. W złączu B kostki są tylko 2 piny. Fiat już nawet na pinach w kostce oszczędził. Po przyjżeniu się kostkom na allegro widać żę jest łącznie siedem pinów. Pewnie dlatego na stacyjce nie ma przejścia w pozycji "STOP"