Wyciągnięcie alternatora jest proste bo wisi on na 3 śrubach plus kable. Klucz bodaj 16 do śrub i 13 i 8 do kabli.
Co do samego altermatora to w środku masz 2 łożyska 6303 i 6003 z tym, że podobno lepiej zamontować je w wersji c3 no i muszą to być łożyska kryte.
Rozebranie alternatora wygląda tak, że zdejmujesz plastkiową obudowe na tyle, rozlutowujesz uzwojenia, odkręcasz szczotki, odkręcasz 4 śruby skręcające obudowy i rozkładasz alternator na pół. Na wirniku masz już widoczne tylne łożysko, które ściągasz ściągaczem. Potem musisz odkręcić centralną nakrętkę na wirniku i wyciągnąć/wybić z łożyska. Łożysko masz pod taką blaszką na 4 śrubki w obudowie. Składasz wszystko w odwrotnej kolejności, wkładasz do samochodu i powinno działać