Strona 1 z 1

AIR BAG i klakson

PostNapisane: Wt 23:23, 12 lip 2011
przez elitspro
Od jakiegoś czasu mam problem, a mianowicie nie działa mi klakson i chyba od tego samego czasu świeci mi się kontrolka od poduszki powietrznej. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki-są okej, sprawdziłem centralkę od poduszki, wyczyściłem ją i dalej nic. Czy ktoś miał już z tym problem ?

PostNapisane: Wt 23:24, 12 lip 2011
przez Vito
Wygląda na uszkodzoną taśmę w zespolonym :(

PostNapisane: Wt 23:26, 12 lip 2011
przez elitspro
sugerowana wymiana przełącznika zespolonego, czy dobrze rozumiem ? czy da się jakoś zlutować tą taśmę ?

PostNapisane: Śr 0:12, 13 lip 2011
przez Huczas
taśmy raczej nie ruszysz... jeśli nawet to będzie to "rzeźba" która prędzej czy później pójdzie... albo dorwać nową taśmę z rozbitka na szrocie, albo całkiem nowy zespolony... nie fajnie żeby poducha nie wystrzeliła w krytycznym momencie... :pad:

PostNapisane: Śr 8:55, 13 lip 2011
przez elitspro
tego się obawiam :(

PostNapisane: Śr 20:07, 13 lip 2011
przez Vito
elitspro napisał(a):sugerowana wymiana przełącznika zespolonego, czy dobrze rozumiem ? czy da się jakoś zlutować tą taśmę ?


tak sugeruje wymianę zespolonego. Możesz jeszcze przed wymianą miernikiem pomierzyć przejścia na wejściu i wyjściu :) czyli w kostce na dole zespolonego od przodu i w kostkach do klaksonu i airbagu. Wtedy będziesz miał pewność czy to napewno to. Z tego co kojarzę to leży u mnie lekko zdewastowany zespolony od Deacona. Niema wajchy z tripem i pierścień blokujący obrót taśmy jest połamany. Jak twój ma to dobre to wystarczy poprzekładać z twojego i masz sprany. Oddam za 4pack plus przesyłka :)
Najpierw warto jednak przemierzyć stary czy aby napewno jest uszkodzony :D

PostNapisane: So 10:31, 23 lip 2011
przez Vito
U mnie też coś z airbagiem zaczeło świrować :( W ciągu dwóch dni 2x zapaliły mi się kontrolki poduszek i wyświetlił się stosowny komunikat na wyświetlaczu :( Klakson działa wiec to chyba nie taśma w zespolonym, choć te 2 przypadki miały miejsce jak skręcałam w lewo . Po wyłączeniu silnika i odczekaniu kilku sekund wszystko wraca do normy.
Co sprawdzić ?

PostNapisane: So 11:14, 23 lip 2011
przez JaceK
Proponuję podładować akumlator :)

PostNapisane: So 11:23, 23 lip 2011
przez Vito
Hmmm podczas jazdy wychodzi błąd wiec chyba nie aku :(

PostNapisane: So 12:09, 23 lip 2011
przez JaceK
U mnie wariowało ale w zimie, Poduszka, awaria układu wspomagania, cyrki. Podładować aku nie zaszkodzi :)

PostNapisane: So 17:47, 23 lip 2011
przez elitspro
Vito u Ciebie też coś zaczyna się z taśmą, tak myślę. Może nadłamuje się z jednej strony i tylko gdy skręcasz w prawo tak się dzieje. Znalazłem na magazynie przełącznik zespolony, więc gdy będzie chwila wolnego to przełożę i zobaczymy. Zdjęcie zespolonego to jakaś trudna sprawa ? Długo potrzeba to rozbrajać ?

PostNapisane: So 22:55, 23 lip 2011
przez Vito
Zobaczę jak sie sytuacja rozwijała. Narazie olewam :D

Chyba najtrudniejsza sprawa to zdjęcie poduszki i nie dlatego ze to jakoś wybitnie skomplikowane ale ciężko to opisać :D Po jej zdjęciu idzie z górki :)

PostNapisane: So 22:58, 23 lip 2011
przez elitspro
Ja czekam na poniedziałek i wtedy może zacznę coś robić w tym kierunku. :D

PostNapisane: So 23:32, 23 lip 2011
przez JaceK
Vito napisał(a):Zobaczę jak sie sytuacja rozwijała. Narazie olewam :D

Chyba najtrudniejsza sprawa to zdjęcie poduszki i nie dlatego ze to jakoś wybitnie skomplikowane ale ciężko to opisać :D Po jej zdjęciu idzie z górki :)


Druciki w poduszcze są elastyczne. Odłaczysz aku. Naciśniesz jakbyś trąbił i z tyłu odginasz drucik do zewnątrz... Bez paniki

PostNapisane: So 13:22, 20 sie 2011
przez elitspro
Mam już drugi zespolony i idę robić przekładkę. Zobaczę czy to wina taśmy, czy może tych kabli (zasilajacych chyba).