shadowman napisał(a):Sprawdź czy wszystkie drzwi są prawidłowo zamknięte. Może Centralny zamek próbuje je zamknąć, ale któreś uważa za otwarte i de facto kluczykiem zamyka tylko te od strony kierowcy.
To tak nie działa. Jeśli któreś były by otwarte - centralny zamknął by wszystkie drzwi, a następnie znowu je otworzył.
Jeśli tutaj działał i nagle przestał - obstawiam mikroswitche w kasecie zamka kierowcy.
Zrób takie testy:
- wsiądź do auta, zamknij klamką drzwi kierowcy (wciśnij ją). Zamknęły się?
jeśli nie:
- będąc w aucie - zamknij wszystkie drzwi klamkami i otwórz drzwi kierowcy klamką. Otworzyły się?
jeśli nie:
- od/do zamka kierowcy idą 4 przewody. 2 to sygnały z krańcówek (niedomknięcia i otwarcia drzwi), 2 to sygnały z mikrostyków w kasecie (otwarcia i zamknięcia zamka). Zależnie od stanu zamka - na jednym z nich powinna pojawiać się masa (na stałe). Np. zamek zamknięty = masa na przewodzie 1, zamek otwarty = masa na przewodzie 2. Warto sprawdzić czy ten sygnał przebiega prawidłowo. Jeśli nie, lub jest na którymś przewodzie na stałe - trzeba wymienić kasetę (taniej i szybciej, niż wymiana samych mikrostyków).
Ale najpierw zdejmij tą plastikową osłonę przy rączce otwierania maski i znajdź złącze szare z niebieskim zabezpieczeniem przesuwnym. Rozłącz i zobacz czy nic nie pośniedziało.