Kontrolka filtra paliwa zazy sie caly czas
Napisane: Wt 17:54, 12 gru 2017
Witam. Mial ktos już podobny problem???? Nie znalazłem nic w dziale "Elektryka-problemy techniczne" dlatego proszę o pomoc.
Pandę użytkuje od jakiegoś czasu moja córka i ostatnio rozładował jej się akumulator - po ok 1 tygodniu postoju .
Po naładowaniu wszysko było niby OK jednak po przyjezdzie zauważyłem od razu, że lekko żarzy się kontrolka wody w filtrze paliwa, Zapytana stwierdziła, że faktycznie od jakiegoś czasu jakby lekko świeciła się ta kontrolka ale nie była pewna czy to coś istotnego ) Ale do rzeczy - kontrolka ta po przekręceniu kluczyka normalnie się zapala a po uruchomieniu silnika wszystkie kontrolki gasną a ta jedna lekko się żarzy i tak jest cały czas nawt po wyłączeniu silnka i wyjęciu kluczyka,. Gdzieś czytałem, że może to mieć coś z wspólnego z alternatorem - nie pamiętam czy chodziło o problem z diodami prostowniczymi czy regulatorem napięcia, Dodam, że kontrolka ładowania zapala się i gaśnie prawidłowo, a napięcie w instalacji po uruchomieniu silnika normalnie wzrasta do 14,2 V ,Co może mieć wspólnego kontrolka filtra paliwa z alternatorem ??? Jakieś pomysły drodzy pandziomaniacy.
Pandę użytkuje od jakiegoś czasu moja córka i ostatnio rozładował jej się akumulator - po ok 1 tygodniu postoju .
Po naładowaniu wszysko było niby OK jednak po przyjezdzie zauważyłem od razu, że lekko żarzy się kontrolka wody w filtrze paliwa, Zapytana stwierdziła, że faktycznie od jakiegoś czasu jakby lekko świeciła się ta kontrolka ale nie była pewna czy to coś istotnego ) Ale do rzeczy - kontrolka ta po przekręceniu kluczyka normalnie się zapala a po uruchomieniu silnika wszystkie kontrolki gasną a ta jedna lekko się żarzy i tak jest cały czas nawt po wyłączeniu silnka i wyjęciu kluczyka,. Gdzieś czytałem, że może to mieć coś z wspólnego z alternatorem - nie pamiętam czy chodziło o problem z diodami prostowniczymi czy regulatorem napięcia, Dodam, że kontrolka ładowania zapala się i gaśnie prawidłowo, a napięcie w instalacji po uruchomieniu silnika normalnie wzrasta do 14,2 V ,Co może mieć wspólnego kontrolka filtra paliwa z alternatorem ??? Jakieś pomysły drodzy pandziomaniacy.