Kostka do radia ma kolor zielony (mini-iso) i ma trzy przewody.
Przewody biegną od radia przez wiązkę deski, następnie razem z przewodami do anteny stacyjki, airbaga kierowcy i klaksonu. Nikt tego nie wyciągał na pewno, bo musiałby rozpruć izolację wiązki (taśmę, którą są owinięte przewody), a wierz mi - jak wiązkę miałem w domu to zajęło mi to ponad godzinę, a do cięcia musiałem używać nożyczek do kurczaka... Taśma parciana samowulkanizująca to istne zło
jeśli nie masz kostki za radiem to poszukaj jej gdzieś głębiej (po tej stronie co wychodzi przewód anteny, a nie kostki do zasialania i głośników). Jak była, a nie ma to przynajmniej ucięte druty powinieneś znaleźć. Jak nie znajdziesz nic to zajrzyj pod osłonę kolumny kierownicy (musisz zdjąć dolną część) i zobacz czy we wtyczce zwijaka masz przewody w pinach 2, 3 oraz 4. Jak i tam będzie pusto - znaczy, że nie masz przewodów od sterowania z kierownicy.
Dorobić je możesz kupując na allegro:
- kilka metrów przewodu LGY 0,5mm2 żółtego,
- kilka pinów o oznaczeniu VW 000 979 009 E (do wtyczki zwijaka),
- kostkę mini-iso wraz z pinami (tylko nie bierz takiej z zarobionymi przewodami, bo trzeba potem to lutować i się druciarnia robi).
- taśmę parcianą do owinięcia nowej wiązki (żeby kable nie latały, nie stukały i nie przecierały się pod deską, a przy okazji wygląda jak fabryka
)
Godznika roboty i zrobione - u mnie nie było, a już są