expert397 napisał(a):Teraz coś poruszałem i znalazłem +12 na przewodzie koło lampki, masę wziąłem z zamka i lampka świeci.
a nie świeci Ci po zamknięciu bagażnika?

Tak patrzę po schematach i oczom nie wierzę... W lampce na przewodzie czerwonym z zielonym paskiem - jest +30 czyli 12V z akumulatora (stałe). Lampka sterowana jest masą na przewodzie pomarańczowym z białym paskiem. Przewód ten, z lampki, idzie do punktu zwarcia (rozchodzi się na dwa) i jeden koniec idzie do BC, a drugi do pinu 3 zamka klapy...
[EDIT]
Wyczytałem tak:
eLearn napisał(a):Węzeł body computer steruje ponadto zapaleniem/zgaszeniem lampy oświetlenia bagażnika G040. Z konektora G, węzeł body computer:
na styku 18 zasila żarówkę znajdującą się wewnątrz lampy oświetlenia bagażnika G040 ;
na styku 5, otzrymuje sygnał ujemny (odniesienie do masy C030 ) otwarcia pokrywy bagażnika, przesyłany z wyłącznika w klamce zewnętrznej I033 ;
na styku 13, otzrymuje sygnał (odniesienie do masy C030 ) niedokładnego zamknięcia pokrywy bagażnika, przesyłany z wyłącznika w klamce zewnętrznej I033 ;
Nas interesuje styk 13, który jest połączony ze stykiem 2 w lampce (masa). Czyli jest odwrotnie, niż podejrzewałem - to sygnał niedomknięcia steruje lampką, a nie sygnał otwarcia (sygnał niedomknięcia jest również podawany przy pełnym otwarciu klapy). U nas może nie być tego sygnału. Co ciekawe - ja mam inne kolory kabli idących z zamka, niż te opisane na schemacie...