Kreci, kręci odpala gaśnie panda 1.2

Brak prądu, nie świeci lampa, potrzebny schemat...

Moderatorzy: Majkel_B, Pols

Re: Kreci, kręci odpala gaśnie panda 1.2

Numer postu:#31  Postprzez Albercik » Pn 11:09, 07 lis 2016

obawiam się, że możesz mieć walnięty regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej...
Mój passat na motostat.pl:Obrazek

Informacje, porady, części: 666-013-348

Zabawy z CAN'em: http://canbusfreaks.ovh/blog/
Albercik
Klubowicz na emeryturze
Avatar użytkownika
 
Posty: 2697
Dołączył(a): Śr 20:57, 13 lip 2016
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 37
Panda: Passat 3C Variant 2008 2.0TDI DSG
Imię: Tomasz

Re: Kreci, kręci odpala gaśnie panda 1.2

Numer postu:#32  Postprzez Pandolot2003 » Pn 13:22, 07 lis 2016

Uhuhu brzmi groźnie a ile takie cudo kosztuje oczywiście nowe i dobrej firmy rzecz jasna. Ogolnie panda odpala dobrze tzn. Odpala od strzala, lecz zgasnie druga proba odpalenia chodzi, lecz wskaznik obrotow skacze z 400 nawet pod 2000 na chwile obecna i tak z 3, 4 razy po czym na ssaniu chwila i chodzi. Wyjechalem paliwo prawie pod rezerwę i dzis zatankuje na orlenie za 80zyla. Ppochlaniacz odczepiony i Bede obserwowal. No gdzies problem jest napewno pytanie gdzie... chyba ze zawory sa jux za bardzo rozjechane i by trzeba wyregulowac
Pandolot2003
Bywalec
Avatar użytkownika
 
Posty: 102
Dołączył(a): N 15:50, 09 paź 2016
Lokalizacja: Szamotuły
Wiek: 30
Panda: 169
Imię: Dawid

Re: Kreci, kręci odpala gaśnie panda 1.2

Numer postu:#33  Postprzez Pandolot2003 » Pn 13:39, 07 lis 2016

Co do regulatora to jest on wbudowany w pompie paliwa? Jeżeli tak to czy w sumie nie opłaca się wymienic całej pompy? Bo jako takiego filtru paliwa nie posiada pandolot. Jedynie wkład filtra, ale czy warto sie w to bawic.
Pandolot2003
Bywalec
Avatar użytkownika
 
Posty: 102
Dołączył(a): N 15:50, 09 paź 2016
Lokalizacja: Szamotuły
Wiek: 30
Panda: 169
Imię: Dawid

Re: Kreci, kręci odpala gaśnie panda 1.2

Numer postu:#34  Postprzez Albercik » Pn 17:14, 07 lis 2016

Regulator jest na listwie wtryskowej. Nie wiem czy w Pandzie jest czujnik ciśnienia paliwa, czy regulator jest mechaniczny, ale jeśli mówisz, że zawory masz rozklekotane to może zacznij od regulacji luzów zaworowych? z tego też mogą być problemy, a jak chwilę pochodzi i złapie trochę temperatury (rozszerzalność metali) to zaczyna chodzić dobrze.

Po odpaleniu na zimnym nie masz przedmuchów z odmy? To by jednoznacznie mogło wskazywać na zawory.
Mój passat na motostat.pl:Obrazek

Informacje, porady, części: 666-013-348

Zabawy z CAN'em: http://canbusfreaks.ovh/blog/
Albercik
Klubowicz na emeryturze
Avatar użytkownika
 
Posty: 2697
Dołączył(a): Śr 20:57, 13 lip 2016
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 37
Panda: Passat 3C Variant 2008 2.0TDI DSG
Imię: Tomasz

Re: Kreci, kręci odpala gaśnie panda 1.2

Numer postu:#35  Postprzez Pandolot2003 » Pn 17:52, 07 lis 2016

Powiem tak. Z obserwacji bo tak nasluchiwalem z komory silnika dzwieku w weekend jest tak jakby syczenie takie nietypowe jakby mikro miejsce gdzie łapie lewe powietrze. Są to okolice czujnika dolotowego powietrza a zbiorniczkiem od plynu hamulcowego. Co do dziwnego odglosu tzn luzy zaworowe sa bardzo moim zdaniem slyszalne bo strasznie klekocze. Czujnik cisnienia paliwa chyba jest tak przynajmniej wyczytalem na forum gdzies, ale moge sie mylić
Pandolot2003
Bywalec
Avatar użytkownika
 
Posty: 102
Dołączył(a): N 15:50, 09 paź 2016
Lokalizacja: Szamotuły
Wiek: 30
Panda: 169
Imię: Dawid

Re: Kreci, kręci odpala gaśnie panda 1.2

Numer postu:#36  Postprzez arnold » Pn 18:02, 07 lis 2016

Albercik napisał(a):obawiam się, że możesz mieć walnięty regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej...

Nie ma regulatora na listwie, nie ma nawet powrotu. Nie ma też czujnika ciśnienia paliwa. Dobrze się przyjrzyj swojemu egzemplarzowi. Zawór regulujący jest w pompie. Napisałem że dobrze jest sprawdzić ciśnienie paliwa, ale rozbiło się to w pustce.
Nadmierne luzy nie spowodują przedmuchów przez odmę.
Jeśli słyszysz syk to może być nieszczelność choć przy pracujacym silniku ciężko orzec. Nieszczelny może być zawór par paliwa jeśli przewód od pochłaniacza odłączyłeś przy silniku.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
arnold
Wymiatacz
 
Posty: 1372
Dołączył(a): So 17:22, 16 sie 2014
Lokalizacja: Gliwice
Wiek: 35
Panda: Była, a jest Dacia Duster 2020
Imię: Arnold

Re: Kreci, kręci odpala gaśnie panda 1.2

Numer postu:#37  Postprzez Pandolot2003 » Pn 21:03, 07 lis 2016

arnold zawór odpiąłem przy pochłaniaczu w nadkolu. a ten zawór to on jest na taki hmm jakby to nazwać zapinkę ? w silniku odłączyłem niebieski wężyk, przedmuchałem i wpiąłem z powrotem ;) a jak sprawdzić czy się zamyka ten zawór ? ma ktoś jakieś poglądowe zdjęcia ?
Pandolot2003
Bywalec
Avatar użytkownika
 
Posty: 102
Dołączył(a): N 15:50, 09 paź 2016
Lokalizacja: Szamotuły
Wiek: 30
Panda: 169
Imię: Dawid

Re: Kreci, kręci odpala gaśnie panda 1.2

Numer postu:#38  Postprzez arnold » Wt 20:53, 08 lis 2016

Na wolnych obrotach powinien być zamknięty więc nie powinno być tam podciśnienia.
arnold
Wymiatacz
 
Posty: 1372
Dołączył(a): So 17:22, 16 sie 2014
Lokalizacja: Gliwice
Wiek: 35
Panda: Była, a jest Dacia Duster 2020
Imię: Arnold

Re: Kreci, kręci odpala gaśnie panda 1.2

Numer postu:#39  Postprzez Pandolot2003 » Wt 22:33, 08 lis 2016

W pompie jest jakiś wkład elektryczny w tej plastikowej obudowie ? Jeżeli tak to czy warto bawić się w wymianę tego wkładu elektrycznego plus wkładu filtra paliwa czy od razu zakupić nową pompę firmy magneti marelli ? tu link gdzie koleś piszę właśnie o małym ciśnieniu

http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=50967

a tu link z nową pompą :

http://allegro.pl/magneti-marelli-pompa ... 13677.html
Pandolot2003
Bywalec
Avatar użytkownika
 
Posty: 102
Dołączył(a): N 15:50, 09 paź 2016
Lokalizacja: Szamotuły
Wiek: 30
Panda: 169
Imię: Dawid

Re: Kreci, kręci odpala gaśnie panda 1.2

Numer postu:#40  Postprzez Pandolot2003 » Śr 20:57, 16 lis 2016

Witam. Po tygodniowej przerwie... Paździoch odpukac odpala od strzała. Jedynie co pozostalo to po dluzszym postoju po odpaleniu skaczą obroty nie mówię tu o ssaniu skoczy 1200 na 500 600 z dwa rAzy i sie normuje. Stawiam na silnik krokowy na jalowym biegu również czasami potrafi pofiksowac. W moim przypadku pomoglo wyjechanie benzyny do konca wlanie nowej 98 verva mna orlenie plus odlaczenie pochlaniaczA w tyle za kołem :-)
Pandolot2003
Bywalec
Avatar użytkownika
 
Posty: 102
Dołączył(a): N 15:50, 09 paź 2016
Lokalizacja: Szamotuły
Wiek: 30
Panda: 169
Imię: Dawid

Poprzednia strona

Powrót do Elektryka - problemy techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

cron