Dodatkowy Obrotomierz
Napisane: Cz 16:17, 22 wrz 2016
Witam.
Nigdzie nie mogę się doszukać informacji na temat jak podłączyć dodatkowy obrotomierz (firmy Auto Gauge) który posiadam.
Czy jest ktoś w stanie udzielić informacji na temat skąd pozyskam sygnał?
Posiadam Trzy kable do wpięcia z czego jeden to + do wpięcia do zasilania pod stacyjkę a drugi to - do akumulatora, a ten trzeci to sygnałowy. Wiem ze schematu podłączenia że trzeba wpiąć ten kabel gdzieś pod ECU.
Miałem ten obrotomierz podłączony do swojego poprzedniego autka jakim był Opel Astra F 1,4 8v i tam nie było najmniejszego problemu gdyż była jedna cewka zapłonowa z paluchem rozdzielacza i bezproblemowo można było się wpiąć w kostkę sterującą cewką. A w Pandzie nie wiem jak to za cholerę ugryźć.
Może ktoś już miał z tym styczność.
Obrazu też nadmienię że nie interesuje mnie wymiana liczników.
Autko to oczywiście Panda Van 1.1 z 2009r
Pozdrawiam
Nigdzie nie mogę się doszukać informacji na temat jak podłączyć dodatkowy obrotomierz (firmy Auto Gauge) który posiadam.
Czy jest ktoś w stanie udzielić informacji na temat skąd pozyskam sygnał?
Posiadam Trzy kable do wpięcia z czego jeden to + do wpięcia do zasilania pod stacyjkę a drugi to - do akumulatora, a ten trzeci to sygnałowy. Wiem ze schematu podłączenia że trzeba wpiąć ten kabel gdzieś pod ECU.
Miałem ten obrotomierz podłączony do swojego poprzedniego autka jakim był Opel Astra F 1,4 8v i tam nie było najmniejszego problemu gdyż była jedna cewka zapłonowa z paluchem rozdzielacza i bezproblemowo można było się wpiąć w kostkę sterującą cewką. A w Pandzie nie wiem jak to za cholerę ugryźć.
Może ktoś już miał z tym styczność.
Obrazu też nadmienię że nie interesuje mnie wymiana liczników.
Autko to oczywiście Panda Van 1.1 z 2009r
Pozdrawiam