Numer postu:#46 przez Worczynski » N 22:09, 29 sty 2012
Do rejestratora? A nie wolałbyś go na stałe podłączyć? Bo w sumie, skoro ma być stale włączony i w jednym miejscu to zastanowiłbym się nad przeciągnięciem przez słupek i podsufitkę kabla i stałym zasilaniem. Bo kabel w zapalniczce nie jest moim zdaniem wygodny
Pewnie, że wolałbym na stałe, ale muszę wszystko chować. A mam Pandę golasa i nawet nie mam jak do schowka schować i zamknąć. Tym bardziej w te mrozy wolałbym nie zostawać elektroniki w samochodzie...
No dobra, prześpię się z tym info, ale jednak będę bardziej za rozwiązaniem z zapalniczką. A nóż widelec będzie trzeba podłączyć GPS albo odkurzacz. Lepiej mieć możliwość wyboru a nigdy nie wiem czy się nie przyda..
tylko nikt ci nie mówi żeby nie robić zapalniczki. chodzi o to żebyś się zastanowił nad podłączeniem tamtego na stałe bo właśnie może ci sie przydać zapalniczka i wtedy musisz wypiąć rejestrator...
To jak będę chciał zrobić to i to to co w sumie muszę kupić i jak będą szły kable (żebym wiedział co powiedzieć mechanikowi). On na co dzień takich rzeczy nie robi dlatego chcę być konkretny, gdzie jaki kabel puścić itd.
Bart zanim coś zrobisz jedz na spota w Warszawie chłopaki ci pomogą i wszystko wytłumaczą. Rzeczywiście jesteś zielony a sprawa jest prosta Jak ci ktoś live wytłumaczy np. Huczas jak to wszystko ogarnąć to sam uznasz, że to proste
To się wstrzymam z bajerami, jak na razie parę wydatków naprawczych mnie czeka, dodatkowo sesja i mam urwanie głowy. Będę śledził wątek ze spotem. Cieszę się, że jest taki duży i szybki odzew, wszystkich pozdrawiam i życzę udanego tygodnia!
Numer postu:#56 przez MDMA66 » So 6:39, 27 kwi 2013
słuchajcie mam mały problem...chciałem zamontować sobie w tunelu środkowym drugie gniazdko sieciowe, pierwsze mam pociągnięte do skrzynki bezpieczników w komorze silnika do 4 wolnego slotu, są trzy kable 1 żółty od podświetlenia działa po włączaniu świateł, drugi plus i trzeci minus, dolutowałem tez trzy kable do tamtych z pierwszego i jest mały problem taki ze zasilanie jest w obu ale tylko przy wyłączonym silniku, jak tylko przekręcę stacyjkę zasilania nie ma ani w jednym ani w drugim... ktoś wie jaki może być problem?
Numer postu:#57 przez Romix13 » N 11:45, 28 kwi 2013
Gniazdko masz podpięte po zapłonie ,dlatego tylko wtedy jest. Poszukaj zasilania stałego w skrzynce a konkretnie + i tam się wepnij a masę to już znajdziesz gdziekolwiek w kabinie pod deską
Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości popcornu ==► Mój PANDOLOT ◄== Podłączenie pod FES'a, kasowanie błędów itd. Procedura Proxi (osiowanie) , PW
Numer postu:#58 przez MDMA66 » N 12:14, 28 kwi 2013
przed moim kombinowaniem...gniazdko zrobione przez ASO działało ciągle czy to przy wyłączonym silniku czy włączonym, a teraz oba działają tylko przy wyłączonym i to mnie zastanawia dlaczego?
Numer postu:#59 przez Romix13 » N 20:20, 28 kwi 2013
Pokombinuj z przewodami bo któryś jest zamieniony przy tym dokładanym. Najlepiej miernik w rękę i sprawdź na których kiedy jest prąd na pierwszym a potem ten sam schemat na drugim.
Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości popcornu ==► Mój PANDOLOT ◄== Podłączenie pod FES'a, kasowanie błędów itd. Procedura Proxi (osiowanie) , PW
Numer postu:#60 przez MDMA66 » Pn 16:18, 29 kwi 2013
pokombinowałem raz jeszcze i szczęśliwie stwierdziłem że gniazdka działają nawet przy włączonym silniku, tracą zasilanie tylko na włączonych pozycyjnych i światłach drogowych, wiec spróbowałem odłączyć od jednego gniazda oświetlenie i zahulało...teraz w tunelu mam w gniazdku oświetlenie a w schowku nie ma....na stan dzisiejszy działają bez zarzutu