Strona 4 z 5
Re: problemy z akumulatorem
Napisane:
Pt 19:08, 24 mar 2017
przez JargoV
Jeśli z radiem w trybie czuwania płynący prąd wynosił 0,67A to już jest bardzo dużo, w ciągu 24 godzin to aż 16Ah!
U mnie był problem z nowym radiem, które gdy było wyłączone na stałym zasilaniu to i tak pobierało 0,25A. Trzeba je było przepiąć aby zasilanie dostawało po przekręceniu kluczyka jak fabryczne i problem z głowy
Prąd powinien się mieścić tak jak pisałem w granicach 0,1A, 0,2A to już bardzo krytyczna wartość dla akumulatora 40Ah 6-7 dni i rozładowany
Ciekawy jest ten skok przy otwartych drzwiach, masz centralny fabryczny?
Re: problemy z akumulatorem
Napisane:
Pt 19:30, 24 mar 2017
przez marcink52
Nic nie ma ,golas.Też mnie ciekawi ten skok po otwarciu drzwi. Wychodzi na to że coś cały czas czuwa. Tylko co???
Re: problemy z akumulatorem
Napisane:
Pt 20:24, 24 mar 2017
przez morpheus1581
Może coś innego? Może rozrusznik?
Re: problemy z akumulatorem
Napisane:
Pt 20:27, 24 mar 2017
przez marcink52
Yyyyy rozrusznik pod czujniki w drzwiach?
Re: problemy z akumulatorem
Napisane:
Pt 20:34, 24 mar 2017
przez morpheus1581
Nieee. Ale może to Ci rozladowuje ako
Re: problemy z akumulatorem
Napisane:
Pt 20:58, 24 mar 2017
przez marcink52
Ale, pobór wzrasta tylko przy otwieraniu drzwi (oświetlenie wyłączone, w bagażniku też).
Jak sprawdzić czy rozrusznik coś zabiera? Wpiąć się w szereg miernikiem? Jeśli tak to jakie wartości powinien wskazywać?
Re: problemy z akumulatorem
Napisane:
N 14:59, 26 mar 2017
przez marcink52
Po wypięciu bezpiecznika F01 prąd spada do 0,03~0,04.
Niestety gaśnie zegarek a właściwie cała deska.
Wypinanie każdego bezpiecznika osobno nie powoduje spadku pobieranego prądu
Re: problemy z akumulatorem
Napisane:
Pn 8:51, 27 mar 2017
przez AdaMs
Bezpiecznik F01 70A służy do zabezpieczenia skrzynki bezpieczników tablicy rozdzielczej, on jest przed innymi bezpiecznikami (główny) i wyciągając kolejne mniejsze musi któryś oddać ten spadek napięcia (który widzisz wyciągając główny, nie ma opcji). Skrzynki są dwie, ta pod maską i w kabinie. Wyciągnij F39, odpowiada za radio, oświetlenie kabiny itd...
Re: problemy z akumulatorem
Napisane:
Pn 10:26, 27 mar 2017
przez Testowy
No chyba, że ma kolega coś podpięte na własnym bezpieczniku (lub bez) do "grubego czerwonego kabla" zasilającego body, wtedy prąd spadnie tylko po wyciągnięciu bezpiecznika F01 70A, bo bezpieczniki przy body są przecież "później w instalacji"...
Re: problemy z akumulatorem
Napisane:
Pn 18:10, 27 mar 2017
przez morpheus1581
Ogólnie patrząc na zdjęcia na trzeciej stronie widać że kolega ma tam straszny bajzel.
Re: problemy z akumulatorem
Napisane:
Wt 0:38, 28 mar 2017
przez JargoV
Ja się jeszcze tylko upewnię, czy ten prąd 0,67A to był zmierzony przy wszystkich odbiornikach wyłączonych włącznie z radiem? A z odłączonym radiem 0,10A?
Re: problemy z akumulatorem
Napisane:
Wt 11:47, 28 mar 2017
przez marcink52
Tak, po otwarciu drzwi(alarm odłączony,oświetlenie również). Przy zamkniętych 0,10. Po wypięciu F01 spada do 0,03.Po wypięciu innych "bezpieków" nie ma zmiany ~0,67~(F01włączony). W sobotę poszukam na czerwonym kablu z body.
Re: problemy z akumulatorem
Napisane:
Wt 11:53, 28 mar 2017
przez marcink52
morpheus1581 napisał(a):Ogólnie patrząc na zdjęcia na trzeciej stronie widać że kolega ma tam straszny bajzel.
To nie jest bajzel tylko chaos kontrolowany
(taki kupiłem).
Te "dzikie" kable to głośniki.
Re: problemy z akumulatorem
Napisane:
Wt 13:40, 28 mar 2017
przez morpheus1581
Niektórzy na to mówią... druciarstwo
Re: problemy z akumulatorem
Napisane:
So 21:20, 10 cze 2017
przez AdaMs
Panowie, taki temat. Od dziś mam problem z licznikiem przy odpalaniu... Gaśnie licznik, po kilku sekundach się włącza i jest informacja o wysokiej temperaturze płynu chłodniczego (pomimo zimnego rozruchu). Zachowuje się jak w zimie przy -20 stopniach, gdy jest słaby prąd rozruchowy.
Znaczy czy mi aku pada? Jutro kupie miernik (bo stary mi padł ostatnio) i zmierzę napięcia.