Strona 2 z 4

PostNapisane: So 17:16, 30 kwi 2011
przez Sotkin
Jedne i drugie, to zależy jak szybko trafisz na upływność prądu. Tylko nie wyjmij wszystkich na raz. Pojedynczo, wyjąć, spojrzeć na miernik - włożyć na miejsce i dopiero następny.

PostNapisane: So 17:32, 30 kwi 2011
przez Wiesław90
Sotkin napisał(a):Jedne i drugie, to zależy jak szybko trafisz na upływność prądu. Tylko nie wyjmij wszystkich na raz. Pojedynczo, wyjąć, spojrzeć na miernik - włożyć na miejsce i dopiero następny.


Domyśliłem sie ;p moje podejrzani zwróciły 2 bezpieczniki F14 - światła drogowe oraz bezpiecznik o oznaczeni F28 - ale do czego on jest ??

dzisiejsze pomiary wskazywały na mniejsze pobieranie prądu przez autko ale i tak mimo tego że wczoraj zrobiłem z 50 km to napięcie na aku spadło

PostNapisane: So 17:55, 30 kwi 2011
przez Wiesław90
tak też zrobiłem i reakcja była dopiero przy tych 2 bezpiecznikach f14 i f28 choć też tylko jak odłączyłem prąd podłączyłem wskazywało na ~0,4 po wyjęciu spadało na ~0,2 .

PostNapisane: So 17:59, 30 kwi 2011
przez Sotkin
Na pewno F28 ? W książce taki bezpiecznik nie występuje. Chyba przejdę się do auta i zobaczę fizycznie czy u mnie jest taki.

PostNapisane: So 18:00, 30 kwi 2011
przez Wiesław90
jak możesz to zobacz, chyba że ja coś źle popatrzyłem , bo sam szukałem w książce i nic :(

PostNapisane: So 18:40, 30 kwi 2011
przez Sotkin
Byłem przy aucie - nie ma. To chyba F23, a jest to bezpiecznik od wył. zapłonu, czyli stacyjki. Może być uszkodzona stacyjka, bo powinna ona po wyłączeniu całkowicie odciąć dopływ prądu od urządzeń zasilanych po jej włączeniu. A może przygrzała ci się wtyczka od świateł drogowych w body kompie. To podobno znana usterka, chociaż u mnie nigdy nie wystąpiła.
Może skleił się jakiś przekaźnik i cały czas przekazuje napięcie. Ale to gdybanie.
Trudno ci coś poradzić tak na odległość, a za daleko mieszkam aby fizycznie pomóc.

PostNapisane: So 19:09, 30 kwi 2011
przez Wiesław90
Faktycznie pomyliłem się :) to nie f28 tylko F23
Dodaje jeszcze fotkę skrzynki bezpieczników, może tam jest coś pomieszane

Obrazek
Obrazek

PostNapisane: So 19:46, 30 kwi 2011
przez Sotkin
Sprawdź przekaźnik T2 to ten czarny, pierwszy od góry, po prawej stronie. Jest on od świateł drogowych. Wyjmij go i zobacz czy spadł pobór prądu. Jak spadnie to masz coś w układzie zasilania świateł drogowych, czyli długich.

PostNapisane: So 21:37, 30 kwi 2011
przez Wiesław90
czy stała obecność kluczyka w stacyjce (u mnie jest 24h na dobe) może być przyczyną rozładowywania aku ?? Gdzieś na jakimś forum czytałem że jak kluczyk jest z immo to komputer go ciągle sprawdza i z tego powodu aku siada .

PostNapisane: So 21:56, 30 kwi 2011
przez Huczas
to możliwe... zostawiasz kluczyki w stacyjce auta?! :facepalm:

PostNapisane: So 21:58, 30 kwi 2011
przez Wiesław90
Takie moje wiejskie przyzwyczajenie ;p jak auto stoi w garażu to poco mam wyciągać garaż zamknięty , brama zamknięta ...

PostNapisane: So 22:22, 30 kwi 2011
przez JaceK
To może pozamykaj normalnie, takie miejskie doświadczenie i zobaczysz :)

PostNapisane: N 21:27, 01 maja 2011
przez Wiesław90
Dzisiaj sprawdziłem pobór przy wyjętym kluczyku i odłączonym panelu z radia i miernik wskazywał 0.19 - 0.20 . Stan akumulatora dzisiaj sie pogorszył znaczy wczoraj było 12,6 dzisiaj już tylko 12,08. sprawdzałem jeszcze kolejno bezpieczniki w aucie i nic :\ Ostatni pomysł jaki mi przyszedł do głowy żeby sprawdzić to elektryczną klamkę bagażnika i ledy od podświetlania miejsca na nogi . Jeżeli jeszcze ktoś ma jakiś pomysł gdzie szukać to proszę o wskazówkę

PostNapisane: Pn 11:13, 25 lip 2011
przez miras
Miałem ten sam problem 0.40 na postoju i już go rozwiązałem.

Radio było źle podłączone, na stałe że można było włączać bez przekręconej stacyjki. Odłącz całkiem radio i dopiero sprawdź.

Jeśli posiadasz GAZ to komputer po wyłączeniu zapłonu jeszcze przez około 10 min pobiera około 0.2A

Teraz na postoju mam 0.012Amp

PostNapisane: Pn 13:02, 25 lip 2011
przez Wiesław90
Radio mam na stałe podłączone tak jak piszesz ale po jego odłączeniu zużycie spadło o 0.01 więc znikoma różnica . Po odłączeniu alarmu pobór spadł o połowe ale i tak jest za dużo bo nie 0.012 jak u ciebie pisze tylko o 0.2