JaceK napisał(a):U mnie kostka do suba jest z pełnym okablowaniem. Niestety gdzieś dalej idąc do radia przewody giną...
leszekr napisał(a):Pozostaje mi odkrecic fotel i szukać. Mam cos co idzie mniej wiecej od słupka w stronę tunelu przecina w poprzek podłoge na tyle głęboko ze nie mogę zlokalizowac końca . Obstawialem wiązkę zapalniczki ale aż tyle kabli do zapalniczki? Hmm
OsiemKilo napisał(a):leszekr napisał(a):Pozostaje mi odkrecic fotel i szukać. Mam cos co idzie mniej wiecej od słupka w stronę tunelu przecina w poprzek podłoge na tyle głęboko ze nie mogę zlokalizowac końca . Obstawialem wiązkę zapalniczki ale aż tyle kabli do zapalniczki? Hmm
Bo tam jest więcej rzeczy. Jeśli masz kable pod czujniki parkowania to beda szły pod fotel kierowcy, subwoofer jest pod fotelem pasażera. Są tam na pewno kable idące do hamulca ręcznego. A co do zapalniczki to sprawa jest na tyle beznadziejna, że żeby ona działała musisz mieć wszystkie 3 wiązki (tylna, kokpitowa i silnikowa) przystosowane. Jest tak ponieważ zasilanie idzie bezpośrednio z akumulatora z bezpiecznikiem pod maską, poźniej wchodzi do auta przechodzi przez wiązkę kokpitową i tylną. Chyba że mi sie cos pomieszało i zapalniczka nie przechodzi przez tylną wiązkę tylko przez kokpitową i idzie tunelem środkowym tak sterowanie usterek elektrycznychl.
Temat wiązek jest dość zawiły, natomiast jeśli chodzi o ich montowanie to racjonalnie nie da się tego wyjaśnic, to więdza pewnie tylko księgowi z fiata
Powrót do Elektryka - problemy techniczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości