Check engine...

Brak prądu, nie świeci lampa, potrzebny schemat...

Moderatorzy: Majkel_B, Pols

Check engine...

Numer postu:#1  Postprzez Jarecki8810 » Pt 23:53, 06 kwi 2012

Panowie i Panie problem mi się pojawił, którego nie umiem usunąć. Po procedurze proxi i usunięciu parametrów autoadaptacyjnych w ECU, cały czas miga mi check engine. Wyczytałem, że może to być wina koła fonicznego, więc zrobiłem jego adaptację (chyba z pięć razy) i nic. Błędów silnika jak i w body brak a to ustrojstwo ciągle mruga. Czy coś pominąłem? Czy miał ktoś podobny przypadek?
- Najlepszym przyjacielem faceta jest pies !
- A kobieta ?
- Walczy o dziewiąte miejsce z lodówką ...
Jarecki8810
Profesjonalista
Avatar użytkownika
 
Posty: 491
Dołączył(a): So 4:09, 07 sty 2012
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 36

Re: Check engine...

Numer postu:#2  Postprzez Vito » Pt 23:57, 06 kwi 2012

w FES przy każdej opcji z boku po prawej jest objasnienie. Pisze co trzeba zrobić po adaptacji :) 3 x robisz "przegazówkę". Kręcisz silnik tak do 5k obrotów, trzymasz przez 3 sekundy i schodzisz do obrotów biegu jałowego :) robisz tak 3 razy i wyłączasz silnik :) Jak odpalisz ponownie już nie będzie migało :)
Vito
Admin na emeryturze
Avatar użytkownika
 
Posty: 4203
Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Wiek: 45
Panda: była - jest pug 508
Imię: Witek

Re: Check engine...

Numer postu:#3  Postprzez Jarecki8810 » So 0:54, 07 kwi 2012

Właśnie to robiłem i nic.
- Najlepszym przyjacielem faceta jest pies !
- A kobieta ?
- Walczy o dziewiąte miejsce z lodówką ...
Jarecki8810
Profesjonalista
Avatar użytkownika
 
Posty: 491
Dołączył(a): So 4:09, 07 sty 2012
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 36

Re: Check engine...

Numer postu:#4  Postprzez wojtassslg » So 1:26, 07 kwi 2012

tak jak zwierzak mi kiedyś poradził bo testował, w FES jest błąd i trzeba przed odcinką kręcić pozdr
wojtassslg
Klubowicz
Avatar użytkownika
 
Posty: 1174
Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
Lokalizacja: ST
Wiek: 35

Re: Check engine...

Numer postu:#5  Postprzez spacewalker » So 8:23, 07 kwi 2012

Tez miałem to samo. Na necie pisali ze nie 4k obr , jak FES podaje tylko max do odcięcia - i musisz trzymac. Pedał do oporu (nie musz jechac autem) do 6500 powinien się dokręcic (jak juz zacznie przerywac) i trzymasz 3-4 sek , puszczasz, odczekasz chwile i znowu do 6500 i trzymasz. Nie mów ze nie mozesz zrobic bo u mnie to moja dziewczyna zrobiła ;)
coś bym przerobił...ale co, jak juz nie ma co
spacewalker
Bywalec
Avatar użytkownika
 
Posty: 143
Dołączył(a): N 20:28, 27 lis 2011
Lokalizacja: Łódzkie
Panda: C.D.n....

Re: Check engine...

Numer postu:#6  Postprzez Zwierzak » So 9:02, 07 kwi 2012

spacewalker napisał(a):Tez miałem to samo.



Oj tam, oj tam też z tym walczyłeś :P Tak jak koledzy piszą musisz kręcić wyżej pod odcinke

Odpalasz i na postoju nagrzewasz do połowy skali na wolnych obrotach -> do odcinki ->wolne obroty ->do odcinki -> wolne obroty -> do odcinki-> wolne obroty i lamka przestaje mrugać.

Poza tym był już o tym temat :szukaj:
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu, prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły
Zwierzak
Maniak
Avatar użytkownika
 
Posty: 2014
Dołączył(a): Wt 17:01, 19 kwi 2011
Lokalizacja: Inowrocław
Wiek: 38
Panda: Actual 1,1 2007


Powrót do Elektryka - problemy techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości

cron