Tomcar napisał(a):Przyjedź do mnie na warsztat to ci pokaże jakiego miałeś farta...
Twoje ostatnie posty tylko to potwierdzają. Niestety powielasz tam same fałszywe informacje.
Rozebrałeś ten czujnik na elementy pierwsze, ale ciągle nie rozumiesz zasady działania.
Nie podam ci go na tacy ale wrzucam zdjęcie frezów na wałku. Kilka podpowiedzi dla ułatwienia...
1)frez wyżej i niżej minimalnie się różnią
2)wałek nie jest lity, lecz dzielony w połowie głębokości czujnika
3) 1mm przesunięcia po obwodzie to dla sterownika około 6NM, czujnik da się skalibować programowo do 4NM różnicy...
Jak dojdziesz do tego jak to działa to masz u mnie plusa. Połowa mechaników którzy zaoptrują sie u mnie w czujniki do końca nie kapuje jak to działa
95% warsztatów nie ma narzędzi i kalibratora sprzętowego i dla nich zawleczka jest zbawieniem.
Bonifacy88 napisał(a):Dobrze zanim odpowiem na twe pytanie -szczerze nie zastanawiałem się nad tym. To powiedz mi jedno. Skoro mam znaczniki na czujniku, i do tego zawleczka wchodzi w jednym ino punkcie połówek gdzie wypustki, i zawleczka oraz strzałki się równają to kto je naniósł ty czy producent?. I skoro ścieżki to rezystory których rezystancja maleje lub rośnie w zależności od ruchu tył, przód to jeśli wyrównamy wszystkie te 3 pozycje wracamy do punktu dajmy na to 0 tak/nie. To po co - akurat w tym modelu. Jest potrzebny kalibrator.
Dreamcatcher napisał(a):Poprawiono mi styki (ponoć) i póki co jest spokój. Cóż, zobaczymy czy poprawa okaże się trwałą.
adam1965 napisał(a):Właśnie u mnie wyszedł błąd na Fiat Ecu Scan od czujnika.
Powrót do Elektryka - problemy techniczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości