Numer postu:#1 przez kosmo » Cz 19:51, 25 sie 2016
hej,
mam zagwozdke z moja Panda 2006 r.
Podczas jazdy sciaga w prawo. Przy skrecaniu kierownica duzo latwiej kreci sie w prawo, duzo ciezej w lewo. Po wlaczeniu City kierownica automatycznie obraca sie sama w prawo o pol obrotu. Zbieznosc jest idealnie. Po diagnostyce komputerowej pojawil sie blad C1002 czyli czujnik pozycji momentu obrotowego walu silnika elektrycznego wspomagania kierownicy.
Po probie kalibracji czujnika skretu pojawia sie blad "odmowa sterownika". Po sprawdzeniu parametrow pracy czujnika pokazuje "brak wskazan". Zupelnie jakby calkowicie uszkodzony byl czujnik skretu, ale nie pojawia sie kontrolka na desce. Po wyjeciu bezpiecznika od wspomagania pojawia sie kontrolka i samochod nie sciaga.
Po spuszczeniu powietrza w lewym kole do 1,5 atmosfery samochod jedzie idealnie prosto (wspomaganie nie ma juz wtedy sily sciagac samochodu?). Mimo to, po wlaczeniu City automatycznie kierownica obraca sie.
W zwiazku z powyzszym, co uwazacie, ze jest do wymiany - czujnik kata skretu czy cale wspomaganie?
Zamiana kol nic nie zmienia, luzow w zawieszeniu nie ma.
Pozdrawiam!
Ostatnio edytowano Cz 21:40, 25 sie 2016 przez
kosmo, łącznie edytowano 1 raz