viewtopic.php?f=7&t=3719&hilit=kra%C5%84c%C3%B3wki ten temat
Widać tam zamek który nie jest wyposażony w krańcówki w ogóle i ktoś je dorabia. Ta którą autor tematu montuje odpowiada za sygnalizowanie otwarcia klapy. Odcina ją prawidłowe całkowite zamknięcie klapy. Druga krańcówka (w fabrycznym zamku w nią wyposażonym) siedzi gdzieś w środku i to ona odpowiada za sygnał do body - klapa jest niezamknięta prawidłowo (niedomknięta) więc można użyć jeszcze raz elektrycznej klamki (zadziała siłownik). Innymi słowy układ tych krańcówek działa chyba tak (trzymam się numeracji krańcówek jak powyżej):
- krańcówka 1 i 2 odcięte - klapa zamknięta prawidłowo - możliwe jest ponowne uruchomienie siłownika
- krańcówka 2 odcięta ale 1 nie - klapa zamknięta za słabo - możliwe jest ponowne uruchomienie siłownika- body pokazuje niedomkniętą klapę
- krańcówka 1 i 2 nieodcięte - klapa bagażnika otwarta siłownik nie zadziała po naciśnięciu na klamkę.
u ciebie wychodzi na to że krańcówka 1 jest odcięta - body pokazuje klapę zamkniętą ale krańcówka 2 daje sygnał blokujący zamek.
To są tylko przypuszczenia. Nie dam ręki uciąć

Najprościej będzie zdjąć tapicerkę klapy i odciąć połączenie krańcówki nr 2. I masz problem z głowy. Tyle że czasem przy zamykaniu bagażnika jak chwycisz za klamkę to może się siłownik uruchomić.