Problem z przewodami zapłonowymi

Brak prądu, nie świeci lampa, potrzebny schemat...

Moderatorzy: Majkel_B, Pols

Problem z przewodami zapłonowymi

Numer postu:#1  Postprzez pitt_99 » Wt 15:38, 23 wrz 2014

Wicie może czym od siebie różnią się poniższe zestawy kabli, po za ceną oczywiście? Podejrzewam, że te droższe mają lepszą izolację.
Obrazek
Dobre bądą Magbeti Marelli do LPG (NGK nie chcę)?
pitt_99
Stały bywalec
Avatar użytkownika
 
Posty: 233
Dołączył(a): Pn 17:26, 11 lut 2013
Lokalizacja: Jaworzno
Wiek: 39
Panda: II Actual 1.1 LPG
Imię: Piotr

Re: Problem z przewodami zapłonowymi

Numer postu:#2  Postprzez bombel » Wt 22:23, 23 wrz 2014

NGK to syf, 2 tygodnie miałem i musiałem wyrzucić, magneti też chłopaki kupowali do lpg i nic dobrego. Najlepiej kupić oryginalne i masz święty spokój ale niestety 200zł trzeba zainwestować. Ja się już nauczyłem po przygodzie z NGK (cena ok 50zł) że nie warto iść w zamienniki :ok:
bombel
Maniak
Avatar użytkownika
 
Posty: 1594
Dołączył(a): Cz 16:50, 08 gru 2011
Lokalizacja: KCH
Wiek: 39
Panda: 1.1 + NOS ;)
Imię: Sebastian

Re: Problem z przewodami zapłonowymi

Numer postu:#3  Postprzez mipan » Wt 23:03, 23 wrz 2014

bombel napisał(a):NGK to syf, 2 tygodnie miałem i musiałem wyrzucić, magneti też chłopaki kupowali do lpg i nic dobrego. Najlepiej kupić oryginalne i masz święty spokój ale niestety 200zł trzeba zainwestować. Ja się już nauczyłem po przygodzie z NGK (cena ok 50zł) że nie warto iść w zamienniki :ok:


Ale co to są te oryginalne, bo przecież ktoś to produkuje. Dotąd wydawało mi się, że to właśnie Magneti Marelli. :?:
mipan
Aktywny
Avatar użytkownika
 
Posty: 91
Dołączył(a): Pt 17:47, 24 maja 2013
Lokalizacja: Warszawa
Panda: Active 1.1
Imię: Michał

Re: Problem z przewodami zapłonowymi

Numer postu:#4  Postprzez skubie » Cz 12:01, 25 wrz 2014

bombel napisał(a):NGK to syf, 2 tygodnie miałem i musiałem wyrzucić, magneti też chłopaki kupowali do lpg i nic dobrego. Najlepiej kupić oryginalne i masz święty spokój ale niestety 200zł trzeba zainwestować. Ja się już nauczyłem po przygodzie z NGK (cena ok 50zł) że nie warto iść w zamienniki :ok:


Kwestia szczęścia. Kupiłem kilka lat temu NGK za 48zł i wytrzymały 40k km na LPG :D
Teraz znów NGK za 49zł i już poszły 4k km, więc zobaczymy dalej :razz:
Obrazek
skubie
Bywalec
Avatar użytkownika
 
Posty: 187
Dołączył(a): Cz 14:14, 04 sie 2011
Lokalizacja: Lublin/Lubartów
Wiek: 40
Panda: 1.1 2004r. BRC Seq24

Re: Problem z przewodami zapłonowymi

Numer postu:#5  Postprzez rosomak » Pt 22:56, 26 wrz 2014

Teraz z wszystkim trzeba mieć szczęście, żeby nie trafić na chińską podróbę. U mnie NGK były wymieniane na gwarancji po ok. 10kkm. Zardzewiały złącza do świec 2 szt :/ Jeśli masz LPG 2 generacji nie eksperymentuj. Nie kupuj byle czego bo będziesz kupował kilka razy. Upewnij się, że masz gwarancję i nie daj se wmówić, że na LPG szybciej się zużywają.
rosomak
Bywalec
 
Posty: 194
Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Panda: Bravo2 1.4 + LPG
Imię: Darek

Re: Problem z przewodami zapłonowymi

Numer postu:#6  Postprzez bombel » Pt 23:14, 26 wrz 2014

rosomak napisał(a): Jeśli masz LPG 2 generacji nie eksperymentuj. Nie kupuj byle czego bo będziesz kupował kilka razy.


Tu się zgadzam :ok: nie ma co oszczędzać

mipan napisał(a):Ale co to są te oryginalne, bo przecież ktoś to produkuje. Dotąd wydawało mi się, że to właśnie Magneti Marelli. :?:


Tego niestety facet z ASO nie wiedział, poprostu poszedł na sklep i przyniósł oryginalne kable w fabrycznym worku opisanym ricambi oryginali fiat lancia i może coś tam jeszcze i takie mu kazałem założyć. Wyglądały dokładnie tak samo z jakimi Panda wyszła z fabryki. 20tys przelatane bez stęknięcia, przy kolejnej regulacji pewno będę kupował nowe więc się dokładniej przypatrzę co tam pisze na nich. Szkoda tylko że ich cena lekko zwala z nóg, ale na rzecz spokojnej głowy i prawidłowo działającej instalacji nie wkładam już nic innego :ok: już się dość nawkurzałem na zamienniki lepszej lub gorszej jakości :/
bombel
Maniak
Avatar użytkownika
 
Posty: 1594
Dołączył(a): Cz 16:50, 08 gru 2011
Lokalizacja: KCH
Wiek: 39
Panda: 1.1 + NOS ;)
Imię: Sebastian

Re: Problem z przewodami zapłonowymi

Numer postu:#7  Postprzez rosomak » So 9:46, 27 wrz 2014

bombel napisał(a):20tys przelatane bez stęknięcia, przy kolejnej regulacji pewno będę kupował nowe


Coś ci się dzieje, że chcesz kupować nowe? U mnie auto śmiga nawet na Janmorach :D
rosomak
Bywalec
 
Posty: 194
Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Panda: Bravo2 1.4 + LPG
Imię: Darek

Re: Problem z przewodami zapłonowymi

Numer postu:#8  Postprzez bombel » So 9:51, 27 wrz 2014

Nic mi się nie dzieje odpukać, ale myślę że po 40tys wymienię chyba że mnie zaskoczą - zobaczymy :P, aczkolwiek nie lubię sytuacji kiedy coś muszę wymieniać na gwałt bo odmówiło posłuszeństwa, lubię mieć poczucie ze wszystko jest jak należy :ok:
bombel
Maniak
Avatar użytkownika
 
Posty: 1594
Dołączył(a): Cz 16:50, 08 gru 2011
Lokalizacja: KCH
Wiek: 39
Panda: 1.1 + NOS ;)
Imię: Sebastian

Re: Problem z przewodami zapłonowymi

Numer postu:#9  Postprzez mipan » So 16:47, 27 wrz 2014

bombel napisał(a):Tego niestety facet z ASO nie wiedział, poprostu poszedł na sklep i przyniósł oryginalne kable w fabrycznym worku opisanym ricambi oryginali fiat lancia i może coś tam jeszcze i takie mu kazałem założyć. Wyglądały dokładnie tak samo z jakimi Panda wyszła z fabryki.


Ricambi originali - znaczy - części oryginalne. Z tego co wiem, Fiat bierze podzespoły elektrotechniczne od Magneti Marelli.
Jest jednak bardzo prawdopodobne, że te które sam kupuje, poddawane są ostrzejszej kontroli jakościowej niż te, które idą na rynek części zamiennych.
mipan
Aktywny
Avatar użytkownika
 
Posty: 91
Dołączył(a): Pt 17:47, 24 maja 2013
Lokalizacja: Warszawa
Panda: Active 1.1
Imię: Michał

Re: Problem z przewodami zapłonowymi

Numer postu:#10  Postprzez olo 1 » N 19:58, 28 wrz 2014

U mnie fabryczne wytrzymały prawie do 50000 i nie mówcie,żem sknera-po prostu były dobre,potem miałem ngk i chyba podzielę wasze zdanie,zdarzało się,ze silnik pracował nie równo,teraz mam janmor i nie narzekam
olo 1
Maniak
Avatar użytkownika
 
Posty: 1773
Dołączył(a): Wt 21:38, 29 kwi 2014
Lokalizacja: Wałbrzych
Panda: "Błękitna" 1.2 Dynamic
Imię: Olek

Re: Problem z przewodami zapłonowymi

Numer postu:#11  Postprzez bombel » N 21:38, 28 wrz 2014

olo 1 napisał(a):U mnie fabryczne wytrzymały prawie do 50000 i nie mówcie,żem sknera-po prostu były dobre


Moje fabryczne jeździły 60 000 na benzynie, przy tym przebiegu została założona instalacja lpg i jeszcze dodatkowo przeleciały 20 000 na lpg czyli wytrzymały o zgrozo 80 000 i to bez stęknięcia. Wymieniałem je tylko dlatego że przy wymianie świec urwała się fajka i wtedy to właśnie zachęcony dobrymi opiniami i rekomendacjami pokusiło mnie na NGK nieszczęsne :/ które po 2tyg musiałem zmienić na nowe oryginalne bo nie dało się autem jeździć tak szarpało, do tego falowanie obrotów i strzały z instalacji lpg - masakra
bombel
Maniak
Avatar użytkownika
 
Posty: 1594
Dołączył(a): Cz 16:50, 08 gru 2011
Lokalizacja: KCH
Wiek: 39
Panda: 1.1 + NOS ;)
Imię: Sebastian

Re: Problem z przewodami zapłonowymi

Numer postu:#12  Postprzez olo 1 » N 22:36, 28 wrz 2014

Sebastian,bo w naszych błękitnych to wszystko lepsze :ok: Moja się psuje jak stoi 24h,a tak to jeżdzi już z przyzwyczajenia :D
olo 1
Maniak
Avatar użytkownika
 
Posty: 1773
Dołączył(a): Wt 21:38, 29 kwi 2014
Lokalizacja: Wałbrzych
Panda: "Błękitna" 1.2 Dynamic
Imię: Olek

Re: Problem z przewodami zapłonowymi

Numer postu:#13  Postprzez bombel » Pn 10:25, 29 wrz 2014

olo 1 napisał(a):Sebastian,bo w naszych błękitnych to wszystko lepsze :ok: Moja się psuje jak stoi 24h,a tak to jeżdzi już z przyzwyczajenia :D


I tego się trzymajmy i oby tak było zawsze :ok: :zakrecony:
bombel
Maniak
Avatar użytkownika
 
Posty: 1594
Dołączył(a): Cz 16:50, 08 gru 2011
Lokalizacja: KCH
Wiek: 39
Panda: 1.1 + NOS ;)
Imię: Sebastian


Powrót do Elektryka - problemy techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości