bombel napisał(a):NGK to syf, 2 tygodnie miałem i musiałem wyrzucić, magneti też chłopaki kupowali do lpg i nic dobrego. Najlepiej kupić oryginalne i masz święty spokój ale niestety 200zł trzeba zainwestować. Ja się już nauczyłem po przygodzie z NGK (cena ok 50zł) że nie warto iść w zamienniki
bombel napisał(a):NGK to syf, 2 tygodnie miałem i musiałem wyrzucić, magneti też chłopaki kupowali do lpg i nic dobrego. Najlepiej kupić oryginalne i masz święty spokój ale niestety 200zł trzeba zainwestować. Ja się już nauczyłem po przygodzie z NGK (cena ok 50zł) że nie warto iść w zamienniki
rosomak napisał(a): Jeśli masz LPG 2 generacji nie eksperymentuj. Nie kupuj byle czego bo będziesz kupował kilka razy.
mipan napisał(a):Ale co to są te oryginalne, bo przecież ktoś to produkuje. Dotąd wydawało mi się, że to właśnie Magneti Marelli.
bombel napisał(a):20tys przelatane bez stęknięcia, przy kolejnej regulacji pewno będę kupował nowe
bombel napisał(a):Tego niestety facet z ASO nie wiedział, poprostu poszedł na sklep i przyniósł oryginalne kable w fabrycznym worku opisanym ricambi oryginali fiat lancia i może coś tam jeszcze i takie mu kazałem założyć. Wyglądały dokładnie tak samo z jakimi Panda wyszła z fabryki.
olo 1 napisał(a):U mnie fabryczne wytrzymały prawie do 50000 i nie mówcie,żem sknera-po prostu były dobre
olo 1 napisał(a):Sebastian,bo w naszych błękitnych to wszystko lepsze Moja się psuje jak stoi 24h,a tak to jeżdzi już z przyzwyczajenia
Powrót do Elektryka - problemy techniczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości