Strona 1 z 2

Korozja

PostNapisane: Śr 21:47, 15 maja 2013
przez olo2222
W zasadzie to nie wiedziałem ,gdzie wrzucić ten wątek.
Czy w pandzie II są jakieś ulubione miejsca dla korozji?

Re: Korozja

PostNapisane: Śr 22:04, 15 maja 2013
przez t-przemek
Progi i dół drzwi. Robią się takie małe kropeczki

Re: Korozja

PostNapisane: Śr 22:24, 15 maja 2013
przez bambrys
Klapa pod oświetleniem tablicy.

Re: Korozja

PostNapisane: Śr 22:56, 15 maja 2013
przez Deacon
Dół tylnej klapy, maska przednia od wewnątrz w okolicach zaczepu zamka.

Re: Korozja

PostNapisane: Cz 17:23, 16 maja 2013
przez olo2222
Dzięki,teraz wiem gdzie zabezpieczyć przed następstwami nadchodzącej dużymi krokami zimy :)

Re: Korozja

PostNapisane: Cz 20:53, 16 maja 2013
przez bart_tychy
zobacz jeszcze drzwi tylne, na łączeniach.

Re: Korozja

PostNapisane: Pt 20:51, 17 maja 2013
przez olo2222
Akurat walczę z hamulcami.Myślę ,że w czerwcu auto na kobyłki i szukam,zabezpieczam itp.

Re: Korozja

PostNapisane: Pt 20:53, 17 maja 2013
przez victor89
A jak prawidłowo zabezpieczyć taką pandę przed rdzą?

Re: Korozja

PostNapisane: So 8:53, 18 maja 2013
przez Dreamcatcher
Czasem okolice mocowań relingów dachowych (tzn. pod relingami). Zwłaszcza jeśliktoś zamontowzł niestarannie i się woda dostała pod.

Re: Korozja

PostNapisane: So 23:10, 18 maja 2013
przez Romix13
olo2222 napisał(a):...jakieś ulubione miejsca dla korozji?

Progi na samym przodzie i na samym tyle w miejscach styku z nadkolem, jeśli masz przednie chlapacze to właśnie pod nimi i na tylnych wahaczach uchwyty na przewody hamulcowe.
victor89 napisał(a):A jak prawidłowo zabezpieczyć taką pandę przed rdzą?

Najlepiej jakimiś paroma puszkami bitexu lub temu podobny środek smolisty do konserwacji podwozia. Zwykły baranek odradzam, pomaga na jeden góra dwa sezony.

Re: Korozja

PostNapisane: Pn 21:32, 20 maja 2013
przez olo2222
Profile i miejsca zamknięte będę pokrywał woskiem antykorozyjnym. Miejsca gdzie już jest rdza pewnie pójdzie brunox. Jeszcze pomyślę czym zastąpić bitex.Starym sposobem jest smar na gorąco,ewentualnie smar rozpuszczony benzyną.

Re: Korozja

PostNapisane: Śr 0:03, 22 maja 2013
przez Vito
Zauważ, że nikt tu nic nie napisał o podłodze a najstarsze pandy mają już 10 lat :mrgreen:

Re: Korozja

PostNapisane: Śr 11:22, 22 maja 2013
przez OsiemKilo
Ja proponuje wszystkim co posiadaja, bądź zamierzają zakupić pande sprawdzić z przodu podłużnice od strony nadkoli. Ja u siebie wczoraj podczas pucowania auta na zlot wsadziłem tam reke i sie przeraziłem. Jest tam taka jakby półka w której zbiera sie piach/błoto, to będzie gnić prędzej jak poźniej.

Re: Korozja

PostNapisane: Śr 15:11, 22 maja 2013
przez moszczu
OsiemKilo napisał(a):Ja proponuje wszystkim co posiadaja, bądź zamierzają zakupić pande sprawdzić z przodu podłużnice od strony nadkoli. Ja u siebie wczoraj podczas pucowania auta na zlot wsadziłem tam reke i sie przeraziłem. Jest tam taka jakby półka w której zbiera sie piach/błoto, to będzie gnić prędzej jak poźniej.


Ja przy każdym myciu auta, myje także nadkola i także właśnie tą tzw "półkę" podluznicy :), bo zbiera właśnie się tam błoto. A co za tym idzie... ruudaaa

Re: Korozja

PostNapisane: Śr 21:54, 22 maja 2013
przez wuja69
OsiemKilo napisał(a):Ja proponuje wszystkim co posiadaja, bądź zamierzają zakupić pande sprawdzić z przodu podłużnice od strony nadkoli. Ja u siebie wczoraj podczas pucowania auta na zlot wsadziłem tam reke i sie przeraziłem. Jest tam taka jakby półka w której zbiera sie piach/błoto, to będzie gnić prędzej jak poźniej.

Już to kiedyś opisywałem,w tej półce są otwory odpływowe do komory silnika,trza sprawdzić czy są drożne.