Strona 6 z 7

Re: Działanie forum, kwestie organizacyjne

PostNapisane: Wt 21:26, 05 maja 2015
przez Amino
Strona główna PCP chwilowo wyłączona. Bobofrut pracuje nad nową, prostszą wersją.

Re: Działanie forum, kwestie organizacyjne

PostNapisane: Wt 22:28, 05 maja 2015
przez Dorian1.1
Amino napisał(a):Strona główna PCP chwilowo wyłączona. Bobofrut pracuje nad nową, prostszą wersją.

Mnie się ta podobała.

Re: Działanie forum, kwestie organizacyjne

PostNapisane: N 19:21, 26 lut 2017
przez AdaMs
Problem z dodaniem tematu w dziale "Luźne tematy"

Obrazek

Re: Działanie forum, kwestie organizacyjne

PostNapisane: N 20:14, 26 lut 2017
przez Albercik
Temat się dodaje. Po odświeżeniu strony - zobaczysz temat utworzony.

Błąd jest w kodzie phpBB na get'cie danych nowego postu. Znalezione przeze mnie w 2009 roku ;)

Re: Działanie forum, kwestie organizacyjne

PostNapisane: N 20:59, 26 lut 2017
przez Carolcia
Dokładnie, po odświeżeniu temat się pojawia, tak jak pisze Albercik ;)

Re: Działanie forum, kwestie organizacyjne

PostNapisane: N 22:19, 26 lut 2017
przez AdaMs
Odświeżałem, ale to nie pomogło ;) To że błąd jest w kodzie to wiem, ale dostępu nie mam. To zgłaszam ;)

Re: Działanie forum, kwestie organizacyjne

PostNapisane: Pn 8:30, 27 lut 2017
przez Albercik
Ale musisz dać wstecz i wtedy odświeżyć ;)

Tu jest to opisane: https://www.phpbb.com/community/viewtop ... &t=2123115

Re: Działanie forum, kwestie organizacyjne

PostNapisane: Pn 10:00, 27 lut 2017
przez JargoV
Typowe problemy phpBB, w innych działach ostatnio też mi wyskoczyło parę błędów.

Re: Działanie forum, kwestie organizacyjne

PostNapisane: Pn 10:22, 27 lut 2017
przez Albercik
Skoro już jesteśmy przy temacie - bardzo bym chciał zapytać dlaczego nie ma/czy jest możliwość (logiczna, bo techniczna jest) włączenia funkcji ignorowania tematów?

Jest trochę takich tematów, które mnie kompletnie nie interesują i ciągle mi się pokazują na liście nieprzeczytanych, przez co potem muszę je ciągle oznaczać jako przeczytane... Irytujące ;)

Re: Działanie forum, kwestie organizacyjne

PostNapisane: Cz 12:39, 02 mar 2017
przez Albercik
Mam jeszcze jeden temat:
- nieprzeczytane posty: na innych forach opartych o phpbb - jeśli kliknę na temat z listy nieprzeczytanych postów - jestem od razu przenoszony do pierwszego, nieprzeczytanego postu w klikniętym temacie, a nie na jego początek i potem muszę się zastanawiać które posty już przeczytałem, a których jeszcze nie. Jest to wybitnie upierdliwe i składam wniosek formalny o włączenie tej funkcji :!: ;)

Re: Działanie forum, kwestie organizacyjne

PostNapisane: Cz 14:11, 02 mar 2017
przez arnold
Na większości forum korzystam z przycisku obok.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Re: Działanie forum, kwestie organizacyjne

PostNapisane: Cz 14:18, 02 mar 2017
przez Albercik
jakiego przycisku obok?

Re: Działanie forum, kwestie organizacyjne

PostNapisane: Cz 15:29, 02 mar 2017
przez Testowy
Tomasz, zwróć uwagę na taki mały "dinks" między żółtą "ikoną" oznaczającą nie przeczytany temat i nazwą tematu. Kiedy klikniesz w niego, zamiast w nazwę tematu, jesteś przenoszony do pierwszego nie przeczytanego postu.

Re: Działanie forum, kwestie organizacyjne

PostNapisane: Cz 16:27, 02 mar 2017
przez Albercik
o kurde, taki mały i ciemny, że go nie zauważyłem :D :D dzięki :ok:

Re: Działanie forum, kwestie organizacyjne

PostNapisane: Cz 18:27, 15 mar 2018
przez Deacon
Mam pytanie o funkcję "Oznacz działy jako przeczytane". Czy nie lepiej zrobić ją w sekcji "Nieprzeczytane posty" i "Nowe posty"?
Nie każdy czyta wszystko i żeby wyczyścić listę trzeba wychodzić na główną.