Numer postu:#36 przez PANDARIA » Pt 14:45, 07 gru 2012
Jako że prawo jazdy w portfelu mam 10 miesięcy moje wyniki w porównaniu z Wami nie są nazbyt wysokie:
Jako kierowca mojej Pandy : ok 140 km/h jadąc do Radomia Jako kierowca Pandy bobofruta: ok 150km/h jadąc w góry, krótki incydent podczas wyprzedzania. Jako pasażer bobofruta: ok 160km/h myślałam, że go zabije.
Zapewne przez najbliższy czas ich nie przebiję, bo nie podnieca mnie wizja pandy pędzącej 160/170 km/h. W mojej głowie to jakaś hiper niebezpieczna abstrakcja xD
Osobiście dla mojego serca i żołądka graniczna prędkość Pandy, której nie powinno się przekraczać to 140 xD Ale to juz indywidualna sprawa.
Ostatnio edytowano Wt 20:22, 26 lut 2013 przez Deacon, łącznie edytowano 1 raz
Powód:złamanie pkt.5 regulamminu forum.
Numer postu:#38 przez anabol18 » Wt 16:45, 26 lut 2013
Fiat Bravo HGT 2.0 20V R5 pomodzony 172KM 250 km/h na 205/40/17" <na hamowni 270km/h> Fiat Albea 1.2 16V 80KM stożek, lekko z mapowany 195/200km/h na LPG Ford Mondeo 1.8 16V dolot simota poprawiona mapa 230km/h 225/45/18" na LPG Fiat Panda 1.2 69KM wczoraj 170km/h i musiałem hamować ..... ponowimy test na letnich Na wszystko mam filmiki i zdjęcia
Numer postu:#41 przez Sztygar » Śr 15:03, 27 lut 2013
Jako kierowca to Seatem Ibizą- licznik wyskalowany do 220 został zamknięty i wskazówka szła dalej, więc nie wiem do ile się faktycznie rozbujał... A jako pasażer to Boeing 737- ponad 900km/h
Numer postu:#42 przez anathema4 » Śr 18:34, 27 lut 2013
No tak. Największa to będzie Airbusem A300 - około 650 km/h ale chyba nie o to tu chodzi. Moją Pandzią GPS'owe 152 km/h. Wiem, że jeszcze by poszła ale mówimy o faktycznych prędkościach z jakimi się poruszaliśmy. Jako kierowca najszybciej Skodą Fabia 1.2 TSI (105KM) - około 205 km/h wg. licznika. Jako pasażer w Alfie 156 (nie pamiętam wersji) - 230 km/h.
proszę bardzo:) a na wiosnę jak już będą letnie opony w Pandzie i okazja na jej ponowne przetestowanie to zapewne także nakręcę filmik i porobię kilka zdjęć:)
z BraVo filmiki mam na You Tube ale nie kręcone pod względem prędkości lecz dźwięku silnika i działania SZPERY przedtem nie było możliwości dynamicznego ruszenia bez utraty trakcji na 1,2 i piśnięciu 3 biegu http://www.youtube.com/watch?v=sEEDjCuNp7A
Numer postu:#45 przez Carolcia » So 1:49, 02 mar 2013
To ja 150 km/h swoją Pandzią trasą z Katowic do Sosnowca, było by więcej ale zbliżałam się do zakrętu więc trzeba było zwolnić, a potem nie było się gdzie rozpędzić, a poza tym Camcioo się niecierpliwił jako pasażer