Strona 16 z 17

Re: Nowa Panda 2011/2012

PostNapisane: Pn 18:22, 06 sie 2012
przez Pawell82
Szczerze mogłeś wybrać Lancie Ypsilon przynajmniej wyprodukowana w Tychach i z dobrą jakością :ok:

Re: Nowa Panda 2011/2012

PostNapisane: Pn 20:52, 06 sie 2012
przez adax82
Pawell82 napisał(a):Szczerze mogłeś wybrać Lancie Ypsilon przynajmniej wyprodukowana w Tychach i z dobrą jakością :ok:

Wiem jest przepiękna z zewnątrz i doskonale wykończona ale niestety za znaczek Lancia musiałbym dopłacić około 4000zł a na to mnie nie stać, poza tym tylna kanapa była sporo krótsza od kanapy Pandy a dla małżonki to ma znaczenie bo musi jeździć tam razem z córką inna sprawa to zegary nie trawię jak są na środku.

Re: Nowa Panda 2011/2012

PostNapisane: Cz 11:21, 30 sie 2012
przez embe
Niby nic,a jednak coś 8)
A co do Lanci, to ja też nie lubie zegarów na środku, i chociaż dlatego szukałbym innego auta.

Re: Panda III 4x4

PostNapisane: Pt 12:00, 19 paź 2012
przez majkel
PORÓWNANIE:
Fiat Panda III 1.3 Multijet Easy vs Volkswagen Up! 1.0 High Up! :strzela:
http://auto-strefa.pl/testy/porownania/ ... lor-miasta

Re: Nowa Panda 2011/2012

PostNapisane: Wt 8:32, 30 paź 2012
przez majkel

Re: Nowa Panda 2011/2012

PostNapisane: Wt 18:57, 30 paź 2012
przez Jarecki8810
adax82 napisał(a):
Pawell82 napisał(a):Szczerze mogłeś wybrać Lancie Ypsilon przynajmniej wyprodukowana w Tychach i z dobrą jakością :ok:

Wiem jest przepiękna z zewnątrz i doskonale wykończona...



Z tym doskonałym wykończeniem bardzo bym polemizował. Przymierzałem się do niej w salonie i co? I moim zdaniem jest to dramat za takie pieniądze. Samo prowadzenie lewarka od biegów, nierówny skok z luzu w lewo w porównaniu do skoku z luzu w prawo. Coś nienaturalnego. Przełącznik zespolony przeniesiony żywcem z Punto, deska rozdzielcza z materiału niemiłego w dotyku- fakt, w porównaniu z Pandą to jest klasa biznes ale od Lancii wymaga się więcej. Pokrętła od klimy wydają się wyrwane z jakiejś chińskiej zabawki. I żeby w samochodzie klasy A marki próbującej się pozycjonować jako premium tylne szyby elektryczne były za dopłatą to jakiś żart.


Tak, wiem, powinienem myśleć patriotycznie- z Polski- pacz Pan jaka zajebista- ale niestety rzeczywistość jest z deka inna.

Fiaty z fabrycznym "gazem", czyli Pandy LPG i CNG

PostNapisane: Pt 19:38, 02 lis 2012
przez Dreamcatcher
Fiaty z fabrycznym "gazem", czyli Pandy LPG i CNG

Czytaj więcej na: http://www.autocentrum.pl/testy/fiaty-z ... z2B5VnWPGC
w skrócie po staremu będzie LPG i CNG, dostosowane będą silniki (inne głowice, zawory), wersja CNG będzie mieć zawieszenie z pandy 4x4

Re: Nowa Panda 2011/2012

PostNapisane: Pt 20:19, 02 lis 2012
przez adax82
Ciekawe jakie będą ceny wersji LPG. Do mojej gaz kosztował 4000PLN i oprócz fabrycznych wskaźników mam wszystko tak samo jak w wersji fabrycznej łącznie z wlewem do tankowania.

Re: Nowa Panda 2011/2012

PostNapisane: So 17:07, 03 lis 2012
przez Pawell82
Tak będzie zrobione jak w Pandzie II ta sama technologia wykonania nic się nie zmieni .

Re: Nowa Panda 2011/2012

PostNapisane: N 15:55, 18 lis 2012
przez Dreamcatcher
http://www.magazynauto.pl/wiadomosci/mo ... nId,642314
wg artu ma wejsc topolino do Tych. Ciekawe skąd takie dane mają (nieaktualne)

Re: Nowa Panda 2011/2012

PostNapisane: N 18:28, 18 lis 2012
przez Pawell82
Dreamcatcher napisał(a):http://www.magazynauto.pl/wiadomosci/motorynek/news-nowy-model-fiata-w-tychach,nId,642314
wg artu ma wejsc topolino do Tych. Ciekawe skąd takie dane mają (nieaktualne)
tak jak tu kolega powiedział to nie są prawdziwe dane nie zostanie przeniesiona tylko zakończona produkcja !!! . A pracuje obecnie w Tychach niecałe 4.5 tyś pracowników ! i codziennie się zmniejsza ponieważ sami się zwalniają .

Re: Nowa Panda 2011/2012

PostNapisane: So 23:10, 24 lis 2012
przez majkel

Re: Nowa Panda 2011/2012

PostNapisane: Wt 0:33, 27 lis 2012
przez Vito
Oglądałem to kilka dni temu - masakra :/

Re: Nowa Panda 2011/2012

PostNapisane: Wt 10:32, 27 lis 2012
przez michal
Odnoszę wrażenie, że Ci dwaj panowie delikatnie mówiąc nie przygotowali się do tego "testu". Jeden z nich mylił kierunkowskazy z światłami do jazdy dziennej/postojowymi, obaj nie widzieli chyba wnętrza pandy II ("nigdy nie spotkałem się z tak umieszczonymi przyciskami do otwierania szyb przednich"), no i rażącą niekonsekwencją skoro mówią najpierw, że nie da się patrzeć na boczne tylne szybki, później podczas jazdy poprawiają się, że polepszają bezpieczeństwo jazdy, gdyż zwiększają widoczność a na koniec znowu dokładają od siebie puentę o: "bananach w bagażniku, które nie potrzebują dodatkowego okna..."

Jeśli chodzi o pandę III siedziałem, oglądałem i macałem, jakaś piękna mi się nie wydaje, aczkolwiek pewnie bym przywykł jak do dwójki. ;)

Re: Nowa Panda 2011/2012

PostNapisane: Wt 12:32, 27 lis 2012
przez Kamillo
im więcej ich widuję na ulicach, tym bardziej zaczyna mi się PIII podobać. mam tylko zarzut do Fiata, że w ofercie brak silnika benzynowego o pojemności ok. 1.25 (zwykłego, czterocylindrowca, 8 lub 16 V) o mocy ok. 80-85 KM. ale rozumiem, że Fiat koniecznie chce promować TwinAir... szkoda.